خبرگزاری کار ایران

اخبار کوتاه از فدراسیون بیماری های خاص؛

برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در تهران

کد خبر : ۱۷۴۸۵۰

اردوی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ناشنوایان اعزامی به مسابقات جهانی ارمنستان در تهران برگزار می شود.

دومین اردوی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان ناشنوایان اعزامی به مسابقات جهانی ارمنستان در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، بر همین اساس از استانها خواسته شده است به ورزشکاران منتخب آن استان ابلاغ نمایند تا خود را از تاریخ ۲۱ خرداد ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون به کادر فنی معرفی نمایند.

همچنین استانها مجاز هستند ورزشکارانی که موفق به حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نشده اند برای حضور در اردو معرفی کنند تا پس از ارزیابی و تأئید کادر فنی در اردو حضور یابند. اردوی فوق تا ۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.

برپایی اردوی انتخابی تیم ملی بولینگ پیوند اعضاء در مشهد

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بولینگ جهت حضور در چهارمین دوره بازیهای خاورمیانه پیوند اعضاء ۲۰۱۴ ترکیه، در مشهد مقدس برگزار می شود..

بر همین اساس از استانها خواسته شده است تیم اعزامی مرکب از آقایان و بانوان آن استان را از ۲۱ خرداد ماه به محل اردو اعزام نمایند. اردوی فوق تا ۲۵ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است چهارمین دوره بازیهای خاورمیانه پیوند اعضاء ۲۰۱۴ شهریور ماه در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

مهردادی، رئیس هیأت ایلام شد

شهریار مهردادی رئیس هیأت ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیونداعضاء استان ایلام شد.

مجمع انتخاباتی هیأت ایلام با حضور فرزاد فتاحی مدیر کل و بهروز حیدرزاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان ایلام برگزار شد.

در پایان مجمع آقای شهریار مهردادی با ۱۹ رأی کسب شده برای ۴ سال رئیس هیأت ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیونداعضاء استان ایلام شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز