خبرگزاری کار ایران

شناخت کواچ از تیم بیشتر شده؛

داورزنی: پیروزی‌های والیبال را در ایران ادامه می‌دهیم / هدف‌ ما صعود به المپیک است

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۷۱

شناخت و تجربه کواچ روز به روز از بازیکنان بیشتر می‌شود و دیدیم در دیدار با برزیل او به ترکیب خوبی از تیم ملی دست یافت.

رئیس فدراسیون والیبال ایران با ابراز امیدواری از اینکه روند موفقیت‌های تیم ملی ادامه پیدا کند، گفت: والیبال ایران روزهای بهتری را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا داورزنی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر برزیل در هفته سوم رقابت‌های لیگ جهانی، ضمن بیان این مطلب گفت: انصافا بازیکنان ایران برای سربلندی مردم تلاش زیادی را انجام دادند و زحمات زیادی کشیدند و جا دارد تا این موفقیت ارزشمند را به جامعه ورزش، مردم عزیز و والیبال دوست و خانواده ملی پوشان تبریک عرض کنم.

وی افزود: در روزهای اخیر، مردم به خاطر تغییری که در کادرفنی صورت گرفته بود، وسواس زیادی داشتند و نگران این بودند که روند صعودی ما ادامه پیدا نکند اما این موفقیت نشان داد مسیر صعودی‌مان درست است و ان‌شاء‌الله در ایران، این روند را ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران یادآور شد: هنوز چیزی تمام نشده، زیرا ما در خاک خود باید مقابل برزیل، ایتالیا و لهستان بازی کنیم. این را هم بگویم که ما مسابقات قهرمانی جهان را در ماه‌های آینده پیش‌رو داریم. افق بعدی‌مان صعود به المپیک و قرار گرفتن روی سکوی این مسابقات است.

داورزنی همچنین با تشکر از ملی‌پوشان والیبال، به آنها خسته نباشید گفت و افزود: شناخت و تجربه کواچ روز به روز از بازیکنان بیشتر می‌شود و دیدیم در دیدار با برزیل او به ترکیب خوبی از تیم ملی دست یافت و من امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و والیبال ایران روزهای بهتری را پیش رو داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز