خبرگزاری کار ایران

از فردا با میزبانی مجموعه قصر فیروزه؛

مسابقات چوگان جام سفرای جهان با رقابت ۶ تیم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۰۰۹

در این رقابت‌ها ۶ تیم در بخش آقایان شامل بنانیه، خرگوش‌دره، قصر فیروره، کانون چوگان، نقش جهان، نوروز آباد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت

مسابقات چوگان جام سفرای جهان از فردا یکشنبه در مجموعه قصر فیروزه تهران در دو بخش آقایان و خانم ها آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این رقابت‌ها ۶ تیم در بخش آقایان شامل بنانیه، خرگوش‌دره، قصر فیروره، کانون چوگان، نقش جهان، نوروز آباد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، ضمن اینکه ۴ تیم نیز در بخش بانوان حضور دارند. دیدار افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۶ فردا یکشنبه در مجموعه قصر فیروزه برگزار خواهد شد.

دو تیم بانوان متشکل از ۸ بازیکن مطرح چوگان جهان شامل کارولاین گیلز، سابین شافر، مورگان رو، ژاکلین هوپر، غزاله امیر ابراهیمی، مهسا محمدی‌فر، گلنار وکیل‌گیلانی و کتایون جلائی در قالب دو تیم(کانون چوگان و قصر فیروزه) در این رقابت‌ها حضور دارند.

چوگان به عنوان یکی از رشته های قدیمی از دیرباز مورد توجه سفرا و نمایندگان و بازرسین عضو فدراسیون جهانی و چوگان بازان خارجی بوده و در همین رابطه همه ساله یک جام بین المللی با حضور این چهره ها برگزار می شود.

هشتاد و سومین دوره رقابت‌های جام سفیران کبیر چوگان جهان با عنوان آمباسادور کاپ با حضور ۳۴ چوگان‌باز از ۱۰ کشور جهان در باشگاه سوارکاری قصر فیروزه تهران برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، شصت و سومین دوره این بازی‌ها در سال ۸۷ و برای اولین بار در ایران در قالب ۴ تیم انجام شد که تیم‌ها با نام شهرهای ایرانی(اصفهان، تهران، شیراز و مشهد) با هم رقابت کردند، که در نهایت تیم چوگان مشهد فاتح این رقابت‌ها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز