خبرگزاری کار ایران

شرایط حساسی را سپری می‌کنیم؛

معروف: بازی مقابل تماشاگران برزیلی سخت است / برای امتیاز گرفتن به میدان می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۴۷

برد و باخت در ورزش وجود دارد و بازیکنان تیم ملی نیز پس از سال‌ها حضور در والیبال برد و باخت‌های زیادی دیده‌اند و تجربه کسب کرده‌اند. نباید با یک یا دو باخت خود را ببازیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران جدال برابر پرافتخارترین تیم جهان را دشوار دانست و گفت: بازی مقابل برزیل که از حمایت شدید ده هزار تماشاگر خودی بهره می‌برد، بسیار سخت است.

به گزارش ایلنا، سعید معروف در خصوص دیدار عصر روز جمعه تیم‌های ملی والیبال برزیل و ایران، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: دو شکست مقابل ایتالیا از نظر روانی تاثیر بدی روی ما گذاشت و در حال حاضر شرایط حساسی را سپری می‌کنیم زیرا انتظار داشتیم از این تیم امتیاز بگیریم. همین مساله کار ما را برای مسابقات بعدی سخت‌تر کرده است و طبیعی است هر چقدر به امتیاز بیشتر احتیاج داشته باشیم کار دشوارتری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برد و باخت در ورزش وجود دارد و بازیکنان تیم ملی نیز پس از سال‌ها حضور در والیبال برد و باخت‌های زیادی دیده‌اند و تجربه کسب کرده‌اند. نباید با یک یا دو باخت خود را ببازیم. مجموعه والیبال کاری کرده است که توقعات بالا برود اما باید شرایط را به گونه‌ای کنترل کنیم که از آن در جهت مثبت استفاده کنیم و توقعات به سمت نا به جا و غیر منطقی بودن پیش نرود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره بازی با برزیل گفت: برزیل لیگ جهانی را خوب آغاز نکرده اما بازی کردن مقابل این تیم که حمایت شدید ۱۰ هزار تماشاگر را نیز پشت سر خود دارد بسیار دشوار است. این تیم ده بار قهرمان لیگ جهانی شده است و بازیکنان با تجربه‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: برزیل همیشه تیم قدرتمندی است و نمی‌توانیم بگوییم که به دلیل اینکه در چهار مسابقه قبلی خود سه باخت داشته به راحتی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم اما ما هم نیاز داریم که با امتیاز به ایران بازگردیم.

معروف ادامه داد: تنها کاری که از دست ما بر می‌آید این است که با تمام توان برای به دست آوردن امتیاز مقابل برزیل به میدان برویم اما حتی اگر به این هدف نرسیم هم اتفاق خاصی نیفتاده است زیرا هنوز شش مسابقه خانگی ما باقی مانده است و می‌توانیم این شکست‌ها را در تهران جبران کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: تاثیرات باخت به ایتالیا در روحیه بازیکنان مشهود بود و خستگی سفر به برزیل نیز شرایط را بدتر کرد اما تمرینات خوبی که در سائوپائولو داشتیم کمک کرد تا به شرایط خوبی برسیم. همین که برای نخستین بار در تاریخ والیبال کشورمان به برزیل آمده‌ایم تا با این تیم مسابقه دهیم افتخاری برای ما محسوب می‌شود اما اگر بتوانیم امتیاز هم کسب کنیم نتیجه‌ای فوق‌العاده گرفته‌ایم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: اگر در این هفته ایتالیا به لهستان هم امتیاز ندهد شرایط ما در جدول بد نیست و می‌توانیم با نتایج خوب در بازی‌های بعدی، شانس صعود به مرحله نهایی را حفظ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز