خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مطرح کرد:

توقف واگذاری استقلال و پرسپولیس قابل قبول نیست / دستور توقف بحث‌های انحرافی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۰۵

اینکه اعلام شده دلیل اصلی توقف واگذاری سهام سرخابی‌ها به ایراد هیات تطبیق در مورد مالکیت این دو باشگاه و ارایه نشدن صورت‌های مالی شفاف و دقیقی به هیات‌واگذاری است، ‌اصلا قابل قبول نیست.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس، با تاکید بر اینکه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید بر اساس قانون سریع‌تر اجرایی شود، ‌ گفت: دستور توقف واگذاری این دو باشگاه اصلا قابل قبول نیست و بیشتر جنبه انحرافی دارد.

به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی ضمن بیان این مطلب با انتقاد از دستور توقف واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، افزود: بر اساس قانون دولت مکلف است این دو باشگاه را واگذار کند اینکه اعلام شده دلیل اصلی توقف واگذاری سهام سرخابی‌ها به ایراد هیات تطبیق در مورد مالکیت این دو باشگاه و ارایه نشدن صورت‌های مالی شفاف و دقیقی به هیات‌واگذاری است، ‌اصلا قابل قبول نیست.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ‌ ادامه داد: فراکسیون ورزش مجلس جلسات متعددی در دوره‌های مختلف با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و گودرزی متصدی این وزارتخانه برگزار کرد که در همان جلسات نیز نماینده سازمان خصوصی‌سازی حضور داشت بنابر این اگر قرار بود ایرادی گرفته شود باید در همان جلسه مطرح می‌شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، درباره مالکیت این دو باشگاه، تصریح کرد: مالکیت این دو باشگاه متعلق به مجموعه وزارت ورزش و جوانان است و تمام اسناد، مدارک و همچنین کمک‌های میلیاردی که سال‌های سال به این مجموعه شده حاکی از تعلق این دو باشگاه به وزارت ورزش و جوانان است.

وی در گفتگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه دستور توقف واگذاری سرخابی‌ها بحث‌های انحرافی است، ‌ افزود: این برای نخستین‌ بار است که چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود و اکنون تنها موضوعی که حایز اهمیت است اجرای دقیق قانون برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس نهم، در اظهار نظری درباره واگذاری صددرصد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، تاکید کرد: در جلسات یاد شده مدل‌ باشگاه‌های ترکیه یا مالزی پیشنهاد شد که بر این اساس قرار شد با جمع‌بندی‌های صورت گرفته باشگاه‌های مذکور به صورت بلوک‌های ۵ درصدی واگذار تا کل سهام‌ها به اتمام رسد.

گفتنی است بر اساس اخبار منتشر شده واگذاری استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی متوقف شده که دلیل اصلی آن به ایراد هیات تطبیق در مورد مالکیت این دو باشگاه و ارایه نکردن صورت‌های مالی شفاف و دقیقی به هیات‌واگذاری برمی‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز