خبرگزاری کار ایران

هادی حسینی مطرح کرد:

انتقاد از اجرایی نشدن قانون سقف قرارداد در فوتبال / قرارداد حرفه‌ای، بازی غیر حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۰۳

متاسفانه وزارت ورزش و جوانان قانون را زیر پا گذاشته و از واگذاری باشگاه های فوتبال به بخش خصوصی سرباز می‌زند که نتیجه‌اش هدر رفت پول و سرمایه در فوتبال است.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر ضرورت اجرای قانون سقف قرارداد در فوتبال گفت: اجرایی‌نشدن این قانون زمینه‌ساز افزایش بی‌حساب و کتاب مبلغ قرارداد بازیکنان شده، بدون اینکه شاهد تغییر چشمگیری در بازی حرفه‌ای فوتبال باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید هادی حسینی، با یادآوری فصل نقل و انتقالات در باشگاه‌های فوتبال، از اجرایی نشدن قانون سقف قرارداد انتقاد کرد و افزود: اجرای نشدن این قانون باعثشده شاهد افزایش بی‌حساب و کتاب مبلغ قرارداد بازیکنان باشیم بدون اینکه تغییر چشمگیری در بازی حرفه‌ای فوتبال ایجاد شود.

نماینده مردم قائمشهر، ‌سواد کوه، جویبار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت، ادامه داد: اجرایی نشدن قانون سقف قرارداد انتظار بازیکنان را به صورتی غیرمعقول افزایش داده است.

وی مقایسه هزینه‌های باشگاه‌های اروپا و ایران را نادرست خواند و افزود: باشگاه‌های بزرگ اروپا علاوه بر اینکه خصوصی هستند از قانون بازی جوانمردانه مالی نیز پیروی می‌کنند، اما مدیران باشگاه های بزرگ کشور که به دولت وابسته هستند با صرف هزینه‌های بی بازگشت میلیاردی سبب افزایش بیش از اندازه مبلغ قراردادهای بازیکنان شده اند.

نماینده مردم قائمشهر، ‌سواد کوه، جویبار در مجلس نهم، با بیان اینکه فراکسیون ورزش مجلس پیگیر اجرای قانون خصوصی سازی باشگاه های ورزشی است، تصریح کرد: متاسفانه وزارت ورزش و جوانان قانون را زیر پا گذاشته و از واگذاری باشگاه های فوتبال به بخش خصوصی سرباز می‌زند که نتیجه‌اش هدر رفت پول و سرمایه در فوتبال است.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که وزارت ورزش پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال باید مقدمات واگذاری کامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را فراهم کند، تاکید کرد: فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از توضیحات مکتوب وزیر ورزش درباره علل اجرا نشدن قانون قانع نشده است البته در تلاشیم تا توضیحات وزیر ورزش در مذاکرات حضوری را درباره واگذاری کامل این دو باشگاه بشنویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز