خبرگزاری کار ایران

امیدوارم تکواندوکاران از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند؛

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۰۰

طبق قوانین ستاد کل نیروهای مسلح، محدودیتی به غیر از رژیم صهیونیستی، برای حضور سایر کشورها از جمله آمریکا در سومین دوره تکواندو نظامیان جهان در تهران وجود ندارد.

رییس هیئت تکواندو نیروهای مسلح گفت: طبق قوانین ستاد کل نیروهای مسلح، محدودیتی به غیر از رژیم صهیونیستی، برای حضور سایر کشورها از جمله آمریکا در سومین دوره تکواندو نظامیان جهان در تهران وجود ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، علی خلیلی افزود: رقابت‌های تکواندو نظامیان جهان در حالی قرار است ۲۳ تا ۳۱ مرداد ماه امسال در تهران برگزار شود که امیدوارم تکواندوکاران کشورمان با توجه به امتیاز میزبانی بتوانند از عنوان قهرمانی خود در ۲ دوره گذشته دفاع کنند.

وی افزود: تیم‌های تکواندو نظامیان کشورهای مختلف تا ۲۳ تیرماه سال‌جاری می‌توانند برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کنند و ایران برای کشورهایی که آنها را به رسمیت می‌شناسد، هیچ محدودیتی قائل نشده است.

خلیلی در ادامه با بیان اینکه یکی از دلایل پذیرش میزبانی این رقابت‌ها، نشان دادن توانمندی‌ها، ثبات و امنیت و پیشگامی ایران در میزبانی رویدادهای جهانی است، اظهار داشت: برای تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات برنامه‌های فرهنگی متعددی در نظر گرفته شده تا به بهترین شکل ممکن با دین، فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوند.

وی به میزبانی مسابقات در دو بخش زنان و مردان اشاره کرد و گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ مسابقات نظامیان جهان در رشته‌های مختلف، زنان تکواندو کار ایرانی، امکان شرکت در مسابقات تکواندو نظامیان جهان را به دست آورده‌اند. شرایط به گونه‌ای فراهم شده که بانوان تکواندو کار تمامی کشورهای جهان بتوانند با رعایت موازین اسلامی و شرعی در این رقابت‌ها شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز