خبرگزاری کار ایران

همزمان با اعیاد شعبانیه؛

جشنواره تفریحی ورزشی شعبانیه در مشهد آغاز شد

کد خبر : ۱۷۲۳۹۱

مناطق ۴،۵ و ثامن در بوستان بهشت، ۶،۷ و ۸ در فرهنگسرای غدیر، ۹،۱۰ و ۱۲ در بوستان لاله و مناطق یک، ۲ و ۱۱ در ضلع غربی بوستان ملت برگزار کننده این همایش‌ها در بخش آقایان خواهند بود.

جشنواره تفریحی ورزشی شعبانیه گرامیداشت مبعثرسول اکرم(ص) و اعیاد شعبانیه از هفتم خردادماه جاری در مشهد آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد در این‌باره گفت: این همایش‌ها از ۷ تا ۱۴خردادماه جاری با همکاری مناطق ۱۳گانه شهرداری مشهد و به میزبانی ۵منطقه در سراسر شهر برگزار می‌شود.

حسین نخعی‌شریف افزود: بوستان‌های بهشت، لاله، ملت، حجاب و فرهنگسرای غدیر مکان‌هایی هستند که در راستای برگزاری این همایش‌ها پذیرای شهروندان و زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) خواهند بود.

وی ادامه داد: مناطق ۴،۵ و ثامن در بوستان بهشت، ۶،۷ و ۸ در فرهنگسرای غدیر، ۹،۱۰ و ۱۲ در بوستان لاله و مناطق یک، ۲ و ۱۱ در ضلع غربی بوستان ملت برگزار کننده این همایش‌ها در بخش آقایان خواهند بود.

نخعی‌شریف اضافه کرد: همچنین در بخش بانوان این همایش‌ها، مناطق ۴،۵ و ثامن در بوستان بهشت، ۶،۷ و ۸ در فرهنگسرای غدیر، ۲،۳ و ۱۰ در بوستان حجاب و مناطق یک، ۸،۹ و ۱۱ در سایت بانوان بوستان ملت میزبان بانوان عزیز خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز