خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران؛

گودرزی: هدف ما گسترش دیپلماسی ورزشی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۴۴

هدف ما تقویت دیپلماسی ورزشی است که در نهایت به تعاملات ورزشی و فرهنگی با کشورهای مختلف منجرشود.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان جلسه صبح امروز خود با رییس کمیسیون ورزش فیلیپین را که منجر به امضای تفاهم‌نامه همکاری های مشترک ورزشی شد را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی صبح امروز در جمع نمایندگان رسانه‌های خبری، اظهار داشت: امیدوارم امضاء این توافق نامه‌ها، منجر به توسعه همکاری های مشترک ورزشی میان دو کشور شود.

وی با بیان اینکه این توافقنامه های همکاری‌های مشترک دستاوردهای خوبی را برای کشورمان به ارمغان خواهد آورد اظهار داشت: بی تردید چنین تعاملاتی علاوه بر تقویت ارتباطات ورزشی، تعاملات فرهنگی را نیز گسترش خواهد داد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: هدف ما تقویت دیپلماسی ورزشی است که در نهایت به تعاملات ورزشی و فرهنگی با کشورهای مختلف منجرشود.

وی با تاکید بر تداوم و گسترش همکاری های دوجانبه، نتیجه دیدارش با رییس کمیسیون ورزش فیلیپین را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم تقاهمنامه‌ای که امروز میان ایران و کشور فیلیپین مبادله شد باعثبرقراری ارتباطات ورزشی قوی‌تر وبهتر شود.

ریکاردو گارسیا رییس کمیسیون ورزش فیلیپین نیز از این تفاهمنامه به عنوان یک واقعه تاریخی نام برد و افزود: این توافق برای برقراری ارتباطات بیشتر تهران و مانیل در حوزه ورزش صورت گرفت که تلاش خواهیم کرد بند بند آن اجرایی شود.

وی با بیان اینکه حضور در ایران و امضا این تفاهم نامه را باعثافتخار و سربلندی خود می‌دانم، گفت: باید تلاش کنیم روابط ورزشی میان دو کشور توسعه پیدا کند چرا که این توافق نامه‌ها زمینه‌ی همکاری‌های بیشتر را فراهم خواهد کرد.

رییس کمیسیون ورزش فیلیپین توضیح داد: ایرانیان بسیاری در قالب مربی، داور و ورزشکار در فیلیپین حضور دارند که در زمینه ورزش به صورت جدی فعالیت می کنند. ما در کاراته کشتی و فوتسال می‌توانیم از ایرانیان کمک بگیریم و در رشته‌های مختلف از جمله بیلیارد و بسکتبال نیز به ایران کمک کنیم.

افشارزاده مشاور عالی وزیر ورزش وجوانان در امور بین‌الملل با اشاره به سابقه ۱۰ ساله ارتباطات ورزشی میان ایران و فیلیپین و مثبت توصیف کردن این تعاملات، بخش هایی از مواد این تفاهمنامه را مورد توجه قرار داد و گفت: اعزام مربی بین دو کشور وهمکاری های مشترک ورزشی در دستور کار تهران و مانیل قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز