خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزارت ورزش برگزار می شود؛

همایش سراسری نواب رئیس بانوان فدراسیون بیماری های خاص در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۷۸

بررسی عملکرد بانوان در یکساله گذشته از جمله بحثهای همایش سراسری نواب رئیس بانوان فدراسیون بیماران خاص خواهد بود.

همایش سراسری نواب رئیس بانوان فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیونداعضاء با حضور معاونت محترم امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیونداعضاء، این همایش قرار است در تاریخ ۲۹ خرداد ماه با حضور دکتر علیمرادی رئیس فدراسیون، مهران تیشه گران دبیر فدراسیون و خانم‌ها رباب شهریان معاونت امور بانوان وزرات ورزش و جوانان، سارا جمهوری نایب رئیس بانوان فدراسیون و کلیه نواب رئیس بانوان هیأت های ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیونداعضاء استان‌های کشور برگزار شود.

بررسی عملکرد بانوان در یکساله گذشته یکی از بحثهای این همایش خواهد بود.

برگزاری اردوی انتخاب تیم ملی فوتبال ناشنوایان در تهران

اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان به منظور شرکت در سومین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال ناشنوایان آسیا - اقیانوسیه، در تهران برگزار می‌شود. از ۴۰ ورزشکار دعوت شده تا صبح روز شنبه ۱۷ خردادماه خود را به کادر فنی معرفی نمایند. این اردو تا ۲۲ خرداد ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، سومین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال ناشنوایان آسیا - اقیانوسیه آبان ماه ۱۳۹۳ به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز