خبرگزاری کار ایران

با کسب ۳ پیروزی در لیگ جودوی آلمان؛

اکبری زمینه‌ساز صدرنشینی تیم مونشن‌گلادباخ شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۵۷

تیم مونشن گلادباخ که از مجتبی اکبری ملی پوش سابق جودوی ایران بهره می برد، موفق شد صدرنشینی لیگ جودوی آلمان را از آن خود کند.

تیم جودوی مونشن گلادباخ آلمان با کسب ۳ برد با ارزش توسط جودوکار کشورمان، صدرنشین لیگ جودوی آلمان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه مسابقات لیگ جودوی آلمان و در هفته ماقبل فینال این رقابت‌ها، تیم مونشن‌گلادباخ که از مجتبی اکبری ملی‌‌پوش سابق جودوی ایران بهره می برد، موفق شد صدرنشینی لیگ جودوی آلمان را از آن خود کند.

اکبری که قهرمان سابق آسیاست و در لیگ برتر سال قبل عضو تیم گاز ایلام بود، با سفر به سرزمین ژرمن‌ها، در ترکیب تیم مونشن‌گلادباخ قرار گرفت و در وزن آزاد مقابل حریفان خود صاحب ۳ پیروزی ارزشمند شد. این نتایج در حالی به دست آمد که رقیبان اکبری چند کیلو از اکبری سنگین تر بودند.

پیروزی های تیم مونشن گلادباخ در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ جودوی آلمان، مقابل تیم ها‌ کلن، آخن و اوله به دست آمد. به این ترتیب گلادباخی ها در هفته پایانی لیگ جودوی آلمان که از اول سپتامبر تا ۱۵ اکتبر برگزار می شود، ۲ بازی دیگر برگزار خواهند کرد که با توجه به شرایط یاران اکبری در جدول، احتمال قهرمانی گلادباخ بسیار زیاد است.

گفتنی است در لیگ و همچنین مسابقات مختلف جودو در کشور آلمان، چند جودوکار سابق تیم ملی ایران از جمله: محسن غفار و محمد ملک محمدی حضور دارند که البته مقیم این کشور هستند. اما مجتبی اکبری بعد از انجام این ۳ مسابقه، بامداد چهارشنبه به کشورمان بازگشت.

اکبری که قهرمانی جوجیتسوی جهان و مدال طلای مسابقات کامبت گیمز روسیه(المپیک ورزش های رزمی جهان) را نیز در کارنامه دارد، هنوز یک سال دیگر با تیم گاز ایلام قرارداد دارد و در فصل آینده لیگ برتر جودوی باشگاه های ایران، برای این تیم بر روی تاتامی خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز