خبرگزاری کار ایران

مناف هاشمی خبر داد:

اختصاص بودجه ۱۱.۵ میلیاردی به فدراسیون فوتبال / افزایش۲۵ درصدی بودجه فدراسیون ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۷۵

تاکنون مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات بودجه ای سال ۹۳ به فدراسیون فوتبال داده شده و فردا هم همین رقم به این فدارسیون تخصیص داده می شود.

معاون توسعه منابع پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فردا(شنبه) مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان دیگر از سوی این وزارتخانه به فدراسیون فوتبال پرداخت می شود تا مبلغ پرداختی از محل اعتبارات بودجه ای سال ۹۳ به این فدراسیون به ۷۰ میلیارد ریال برسد.

به گزارش ایلنا، مناف هاشمی ضمن بیان این مطلب درباره تخصیص بودجه به فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات بودجه ای سال ۹۳ به فدراسیون فوتبال داده شده و فردا هم همین رقم به این فدارسیون تخصیص داده می شود.

وی اضافه کرد: ۴.۵ میلیارد تومان هم از منابع سال ۹۲ را که کنار گذاشته بودیم در دو ماه اول سال به فدراسیون فوتبال داده شد و در مجموع حدود ۱۱.۵ میلیارد تومان به فدراسیون تخصیص داده شد.

به گفته وی، از محل بودجه سال ۹۲ حدود ۱۲.۵ میلیاردتومان به سایر فدراسیون ها پرداخت شده و به بقیه فدراسیون های مدال آور بر اساس جدول شاخص هاحدود ۱۰ میلیارد تومان طی هفته آینده از محل بودجه سال ۹۳ پرداخت خواهیم کرد.

هاشمی که در برنامه ورزش و مردم سخن می گفت با بیان اینکه بیشترین پرداختی ها به فدراسیون های فوتبال، کشتی و والیبال تعلق گرفته است، گفت: در سال جاری رقم پرداختی به فدراسیون ها در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش می یابد.

هاشمی همچنین اعلام کرد که حدود ۱۰ میلیارد تومان طی هفته آینده به فدراسیون های مدال آور بر اساس جدول شاخص ها پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با توجه به در پیش بودن دو رویداد جهانی و آسیایی تاکنون سه - دوازدهم بودجه سال ۹۳ را به این وزارتخانه تخصیص داده است، اظهار داشت: ما درمقایسه با تخصیص بودجه سایر دستگاه ها از وضعیت بهتری برخوردار هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز