خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال؛

آخرین تمرین بدنسازی تیم ملی والیبال ایران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۸۲

تیم ملی والیبال ایران که قرار است روز جمعه نهم خرداد نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی را مقابل ایتالیا برگزار کند، صبح امروز آخرین تمرین بدنسازی خود را پشت سر گذاشت.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران آخرین تمرین بدنسازی خود را پیش از آغاز مسابقات خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، کاروان تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز(سه شنبه) پس از سفری هشت ساعته از بلگراد به تریسته ایتالیا رسید.

تیم ملی والیبال ایران که قرار است روز جمعه نهم خرداد ماه نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ را در این شهر مقابل ایتالیا برگزار کند، صبح امروز(چهارشنبه) آخرین تمرین بدنسازی خود را پشت سر گذاشت. ملی پوشان ایران عصر امروز و فردا دو جلسه تمرین با توپ برگزار می کنند.

اسلوبودان کواچ در نظر دارد که اگر بازیکنان نیاز به استراحت داشته باشند، صبح فردا تمرینی برگزار نشود. آخرین تمرین تیم ملی کشورمان پیش از رویارویی باایتالیا نیز صبح جمعه برگزار خواهد شد.

هفته دوم لیگ جهانی والیبال از فردا پنج شنبه آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران روز جمعه در نخستین بازی خود به مصاف تیم ایتالیا که در حال حاضر با ۶ امیتاز در صدر جدول گروه یک قرار دارد، می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز