خبرگزاری کار ایران

دریک اقدام حسنه،

عیادت جمعی از پیشکسوتان ورزش از بازیکن اسبق فوتبال لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۳۲۰

در یک اقدام شایسته توسط تنی چند از پیشکسوتان فوتبال لرستان، از محسن سلاح ورزی بازیکن اسبق وخوش نام فوتبال لرستان که به بیماری لا علاج سرطان مبتلا شده عیادت به عمل آمد.

در یک اقدام شایسته توسط تنی چند از پیشکسوتان فوتبال لرستان، از محسن سلاح‌ورزی بازیکن اسبق وخوش نام فوتبال لرستان که به بیماری لا علاج سرطان مبتلا شده عیادت به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این سنت حسنه همایون بهاروند رئیس هیات فوتبال لرستان، فتح‌الله کریمی رئیس کمیته داوران فوتبال لرستان، مسعود میر آقایی، فرزاد کرمی، سیاوش جافری، مهرداد رفیعی و محمود داودی‌نژاد با تقدیر از فعالیت وخدماتی که سلاح ورزی در دوران بازیگری در فوتبال لرستان داشته برای وی آرزوی سلامتی وشفای عاجل کردند.

سلاح‌ورزی با قدردانی از جامعه ورزش وبه خصوص فوتبال لرستان از توجه جدی مسئولان هیات فوتبال لرستان وکمیته پیشکسوتان این هیات به پیشکسوتان در ایام سخت بیماری قدر دانی کرد.

وی در ارتباط با بیماری خودگفت: متاسفانه چند وقتی است که به یک بیماریبسیار سخت ومزمن گرفتار شده‌ام وبا آن دست وپنجه نرم می‌کنم واز مردم انتظار دارم برای سلامتی همه بیماران وبنده دعا کنند. از مسئولان انتظاری ندارم ولی امیدوارم مسئولان در ایام سخت ونفسگیر زندگی به فکر پیشکسوتان ورزش باشند.

در ادامه بهاروند رئیس هیات فوتبال لرستان قول مساعد داد که با جلسه با مسئولان ارشد استان، نسبت به توجه جدی به رفع مشکلات بیماری سلاح ورزی اقدام کنئد ودر اولین گام در این خصوص با جلسه با دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در تسریع در رفع بیماری وی اقدام کند.

در ادامه هم فتح الله کریمی پیشکسوت فوتبال لرستان گفت: ورزش لرستان مدیون پیشکسوتان است ونباید این عزیزان را در ایام سخت ونفسگیر بیماری تنها بگذاریم.

وی گفت: اداره کل ورزش وجوانان لرستان باید با هماهنگی با وزارت ورزش وجوانان نسبت به تشکیل صندوق حمایت از پیشکسوتان لرستان اقدام کند تا درسختی‌ها وگرفتاری‌ها این صندوق یاری رسان پیشکسوتان باشد.

سید مسعود میر آقایی پیشکسوت دوست داشتنی وخیر فوتبال لرستان که همواره در رفع مشکل پیشکسوتان ورزش وهنر پیش قدم بوده وتلاش‌ها وزحمات وی در حمایت از پیشکسوتان بر هیچ کس پوشیده نیست در این عیادت نقش ارزنده وبه نوعی بانی اصلی این سنت پسندیده بود.

محسن سلاح‌ورزی از فنی‌ترین فوتبالیست‌های شهرخرم آباد در دهه ۶۰ و ۷۰بودکه سابقه بازی در تیم‌های منتخب جوانان لرستان و باشگاههای الکترونیک، متحد، کیان، روبیاس وافلاک را در کارنامه ورزشی خود داردو امیدواریم این ورزشکار با اخلاق سلامتی خود را هرچه زود‌تر به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز