خبرگزاری کار ایران

با حضور ۱۵ بازیکن؛

پنجمین مرحله اردوی تیم ملی والیبال نشسته برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۷۱

از میان ورزشکاران مدعو ۱۲ نفر به عنوان ترکیب اصلی تیم و ۳ نفر از ورزشکاران تیم جوانان به عنوان یار تمرینی و نیز به منظور کسب آمادگی بیشتر برای مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی در اردو حضور دارند.

ملی پوشان تیم والیبال نشسته از ۹ استان کشور به پنجمین اردوی آمادگی فراخوانده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دور جدید تمرینات ملی پوشان تیم والیبال نشسته از ۷ تا ۱۲ خرداد ماه، با دعوت از ۱۵ ورزشکار در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.

از میان ورزشکاران مدعو، ۱۲ نفر به عنوان ترکیب اصلی تیم و ۳ نفر از ورزشکاران تیم جوانان به عنوان یار تمرینی و نیز به منظور کسب آمادگی بیشتر برای مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی، در اردو حضور دارند.

تمرینات ملی پوشان زیر نظر هادی رضایی، سرمربی تیم ملی، علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده و فرید صائبی، مربیان تیم ملی برگزار می‌شود و محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ و محمد جواد سلیمانی فخر به عنوان نماینده فرهنگی در کنار تیم خواهند بود و سرپرستی اردو بر عهده علی کشفیا است.

اسامی ورزشکاران مدعو به شرح زیر است:
داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده، محمد خالقی(تهران)، حسین گلستانی(قم)، رضا پیدایش، مهرزاد مهروان(البرز)، حسین فرزانه(قزوین)، ناصر حسن‌پور(آذربایجان غربی)، رمضان صالحی، مجید لشگری، سعید ابراهیمی(مازندران)، احمد ایری(گلستان)، میثم علیپور(گیلان)، مهدی بابادی(خراسان‌رضوی)

رقابتهای جهانی والیبال نشسته از ۲۱ خرداد ماه به میزبانی کشور لهستان آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز