خبرگزاری کار ایران

زیدی:

با جذب اسپانسر در لیگ برتر کاراته شرکت می‌کنیم

کد خبر : ۱۷۰۹۷۱

درخواست دادیم تا خانه کاراته بزرگتری در اختیار هیات قرارگیرد تا فعالیت های آموزشی و برگزاری مسابقات را در این مکان دنبال کنیم.

رئیس هیات کاراته بوشهر گفت: بنا داریم امسال برای نخستین بار در لیگ برتر مردان شرکت کنیم که در صورت جذب اسپانسر این امر محقق خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هادی زیدی گفت: در صورت حضور در لیگ برتر ترکیبی از بازیکنان بومی استان را به میدان می فرستیم اما در صورت لزوم ممکن است یکی دو یار کمکی از استانهای دیگرجذب کنیم. شرکت در لیگ کشوری تجربه کاراته کاها را بالا می برد وبه ارتقاء سطح فنی کاراته استان هم کمک می کند.

زیدی در خصوص برگزاری لیگ استانی هم گفت: هر سال لیگ استانی برگزار می شد و امسال هم در تدارک برگزاری لیگ استانی با برطرف شدن مشکلات مالی هستیم. با آرامش فعالیت هایمان را انجام می دهیم اما مشکلات مالی برخی مواقع مانع از تصمیم گیری های قطعی می شود.

زیدی با اشاره به برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در سطح استان گفت: درخواست دادیم تا خانه کاراته بزرگتری در اختیار هیات قرارگیرد تا فعالیت های آموزشی و برگزاری مسابقات را در این مکان دنبال کنیم.

وی در خصوص حضور کاراته کاهای استان بوشهر در تیم ملی گفت: نماینده ای از این استان در تیم ملی ناشنوایان سال گذشته حضور داشت و موفقیت های خوبی هم کسب کرد. در نظر داریم در تیم ملی هم با برنامه ریزی مناسب و دعوت از مربیان با تجربه نکات فنی را به کاراته کاهایمان گوشزد کنیم تا در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور بیش از پیش نفرات این استان در اردوهای تیم ملی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز