خبرگزاری کار ایران

با نظر کادر فنی؛

جواد نادری از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری خط خورد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۵۹۰

در این رکوردگیری محمدرضا براری ۱۸۴ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۲۵ کیلو در دو ضرب را بالای سر برد و با حدنصاب مجموع ۴۰۹ کیلوگرم به کار خود خاتمه داد.

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری خط خورد.

به گزارش ایلنا، جواد نادری در جریان رکوردگیری از ملی‌پوشان وزنه‌برداری در رقابت با محمدرضا براری، دیگر وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم با اختلاف ۱۸ کیلوگرم شکست خورد و شانس خود را برای همراهی تیم ملی در بازی‌های آسیایی اینچئون از دست داد.

در این رکوردگیری محمدرضا براری ۱۸۴ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۲۵ کیلو در دو ضرب را بالای سر برد و با حدنصاب مجموع ۴۰۹ کیلوگرم به کار خود خاتمه داد. این در حالی است بود جواد نادری در یک‌ضرب ۱۷۳ کیلوگرم و در دو ضرب ۲۱۸ کیلوگرم را بالای سر برد و به رکورد مجموع ۳۹۱ کیلوگرم رسید.

با کنار رفتن جواد نادری از جمع ملی‌پوشان وزنه برداری، ادامه تمرینات این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون با ۱۰ وزنه‌بردار پیگیری خواهد شد. مجید عسکری در ۶۲ کیلوگرم، جابر بهروزی و مرتضی رضائیان در ۶۹ کیلوگرم، کیانوش رستمی و رسول تقیان در ۸۵ کیلوگرم، محمدرضا براری و نواب نصیرشلال در ۱۰۵ کیلوگرم و رشید شریفی، بهادر مولایی و بهداد سلیمی در ۱۰۵ + کیلوگرم نفرات حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز