خبرگزاری کار ایران

فوتوالی قهرمانی کشور–بندرگز؛

تیم گلستان ب " آق قلا " به مقام قهرمانی رسید

کد خبر : ۱۶۸۵۸۱

در این رقابت‌ها ۱۰ تیم حضور داشتند که در دو گروه در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهرستان بندرگز به رقابت پرداختند.

دومین دوره مسابقات فوتوالی قهرمانی کشور که در شهرستان بندرگز(استان گلستان) جریان داشت با قهرمانی تیم گلستان ب " آق قلا " به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در این رقابت‌ها ۱۰ تیم حضور داشتند که در دو گروه در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهرستان بندرگز به رقابت پرداختند.

در مراسم پایانی، دلداده مهربان دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی، منصور دمیرچی رییس هیات انجمن های ورزشی استان گلستان، سید حسین موسوی شفیق رییس انجمن فوتوالی و دیگر مقامات ورزشی شهرستان بندرگز حضور داشتند.

پس از اتمام رقابت‌های دور مقدماتی، تیم‌های گلستان ب(آق قلا) و خوزستان از گروه الف و تیم‌های گلستان الف به همراه گیلان از گروه ب، به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم گروه های دوگانه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در دیدار نهایی تیم آق قلا موفق شد باحساب دو بریک از سد گلستان الف(بندرگز) بگذرد و عنوان قهرمانی را به نام خود بنویسد.
همچنین تیم های گیلان و خوزستان به طور مشترک مقام سوم را بدست آوردند.

در گروه الف این رقابت ها، تیم های گلستان ب، خوزستان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان و یزد حضور داشتند. تیم‌های گلستان الف، گیلان، هرمزگان، سمنان و فارس نیز در گروه ب قرار گرفته بودند. در تیم آق‌قلا، حامد – محمود و احد شادان و عبدالحلیم رهبری حضور داشتند. ضمنا ابوذر قربانی از تیم بندرگز به عنوان فنی ترین بازیکن معرفی شد.

در پایان مسابقات قهرمانی کشور، جوایز تیم‌های برتر توسط دلداه مهربان، منصور دمیر چی و سید حسین موسوی شفیق به آنان داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز