خبرگزاری کار ایران

در دیدار وزرای ورزش و صنعت و معدن تاکید شد؛

شفاف و مستندسازی هزینه‌ها در تیم‌های حرفه‌ای فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۸۴

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در دیدار با نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص شفاف کردن و مستندسازی هزینه ها و قرار دادهای تیم های زیر نظر این وزارتخانه به بحثو تبادل نظر پرداختند.

در دیدار وزاری ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت قانونمند نمودن، شفاف‌سازی و مستند کردن قراردادهای تیم‌های صنعتی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز چهارشنبه در دیدار با نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص شفاف کردن و مستندسازی هزینه ها و قرار دادهای تیم های زیر نظر این وزارتخانه به بحثو تبادل نظر پرداختند.

گودرزی در این نشست با تاکید بر حفظ و توسعه تیم‌های صنعتی، حمایت از باشگاه‌های فوتبال و دیگر رشته هایی که زیرنظر وزارت صنعت، معدن و تجارت، فعالیت می‌کنند را خواستار شد.

در ادامه این جلسه نیز نعمت زاده پرداختن به ورزش حرفه‌ای سالم را مورد توجه قرار داد و افزود: موارد قانونی را به باشگاه‌های حوزه این وزارتخانه اعلام کنید تا ما هم پیگیر اجرای مصوبات قانونی باشیم.

در این نشست نصرالله سجادی و امیر رضا خادم، معاونان وزارت ورزش و جوانان، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ حضور داشتند.

شفاف و مستند سازی هزینه ها در تیم های حرفه‌ای و همین طور رعایت چارچوب قانون مصوب در سازمان لیگ فوتبال از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود که به بحثو تبادل نظر گذاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز