خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای بازیهای آسیایی اینچئون؛

۶ کانو سوار زن به اردوی تیم های ملی آبهای آرام دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۵۵

اولین مرحله اردوی تیم ملی کانو کانادایی زنان ایران در دریاچه آزادی آغاز شده است و تا ۲۱ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

اردوی تیم های ملی قایقرانی آبهای آرام به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان از امروز با اضافه شدن ۶ کانوسوار زن آغاز شد.

به گزارش ایلنا، اولین مرحله اردوی تیم ملی کانو کانادایی زنان ایران در دریاچه آزادی آغاز شده است و تا ۲۱ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

فاطمه کرمجانی، هیوا افضلی و نادیا تالانک از کرمانشاه، نرگس خدابنده لویی از همدان و زیبا سماک حرفه و آتنا رئوفی از گیلان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که زیر نظر فاطمه مجللی کمک مربی و سرپرست و سکینه مرادی دستیار مربی این تیم تمرینات خود را انجام خواهند داد.

اردوی تیم ملی آبهای آرام کشورمان در بخش کایاک زنان و مردان هم در دریاچه آزادی دنبال خواهد شد. این اردوها از امروز آغاز و تا ۳ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سارا حنیفه زاده و مهسا آذری از تهران و هدیه کاظمی از هرمزگان در بخش کایاک زنان و بابک دربان از تهران و رحمت قادری از گیلان در بخش کایاک مردان و علی باجلان از تهران در بخش کانوی مردان نفرات حاضر در اردوی تیم ملی آبهای آرام هستند که تمرینات خود را بر اساس برنامه ایرج اقلیمی مدیر تیم های ملی در دریاچه آزادی انجام خواهند داد.

بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون اواخر شهریور ماه در کره جنوبی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز