خبرگزاری کار ایران

پس از کسب نایب قهرمانی در ایتالیا؛

اسلوبودان کواچ فردا به ایران می‌آید / یکشنبه نخستین نشست خبری

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۱۷

سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال کشورمان که هفته پیش با کسب مقام نایب قهرمانی سری A ایتالیا و جام حذفی این کشور به کار خود در تیم پروجیا پایان داد، بامداد شنبه وارد تهران خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در سری A و جام حذفی ایتالیا برای هدایت مردان والیبال ایران بامداد شنبه وارد تهران می شود.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ، سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال کشورمان که هفته پیش با کسب مقام نایب قهرمانی سری A ایتالیا و جام حذفی این کشور به کار خود در تیم پروجیا پایان داد، ساعت ۵:۴۰ بامداد شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران خواهد شد.

کواچ ۴۷ ساله که دو سال سابقه بازی در لیگ برتر ایران را نیز دارد، از روز شنبه مستقیما هدایت مردان والیبال ایران را در دست می گیرد و در اولین دیدار دوستانه ایران و استرالیا برای نخستین مرتبه بر روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی ایران خواهد نشست.

اولین نشست خبری اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران پس از دومین بازی دوستانه ایران و استرالیا برگزار می شود. این نشست از ساعت ۱۸ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز