خبرگزاری کار ایران

باید از ایجاد جار و جنجال اجتناب کرد؛

معرفتی: صعود نماینده بسکتبال مشهد به لیگ برتر را پیگیری می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۶۱۶

سوءتفاهم‌های به وجود آمده در خصوص صعود تیم طرح مسکن ثامن به سوپر لیگ موضوع حادی نیست که نتوان آن را به صورت دوستانه و مسالمت آمیز حل کرد.

سرپرست هیات بسکتبال خراسان رضوی بر ایجاد شرایطی آرام و به دور از حاشیه برای مذاکره با فدراسیون در خصوص تیم طرح مسکن ثامن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر معرفتی با بیان این مطلب افزود: سوءتفاهم‌های به وجود آمده در خصوص صعود تیم طرح مسکن ثامن به سوپر لیگ موضوع حادی نیست که نتوان آن را به صورت دوستانه و مسالمت آمیز حل کرد.

وی افزود: در این مسیر باید از ایجاد جار و جنجال و حاشیه سازی های بی مورد که سودی برای بسکتبال استان نخواهد داشت اجتناب کرد.

وی با اشاره همکاری و مساعدت مطلوب فدراسیون با جامعه بسکتبال خراسان رضوی در مواقع مختلف افزود: با توجه به صحبت‌هایی که هفته گذشته با رییس فدراسیون داشته‌ایم مقرر شد با انجام مذاکراتی به صورت حضوری شرایط حضور تیم طرح مسکن در لیگ برتر سال آتی را بررسی کنیم.

معرفتی در پایان از اهالی رسانه و خانواده بسکتبال استان خواست با در نظرگرفتن شرایط حساس موجود تلاش کنند تا در فضایی مناسب و با همدلی همه بتوانیم به خوبی این موضوع را پیگیری و به نتیجه مطلوبی برسانیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز