خبرگزاری کار ایران

معرفی هیات مدیره استقلال تا آخر هفته؛

خادم: افشارزاده، آجرلو و فتح‌الله‌زاده گزینه‌های مدیرعاملی / واریز تدریجی ۳۰ میلیارد پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۱۰

گزینه های مختلفی در این زمینه مطرح هستند و تلاش ما این است فردی باتجربه و سابقه مدیریت ورزشی در راس باشگاه استقلال قرار بگیرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هیات مدیره و مدیرعامل استقلال تا پایان هفته معرفی خواهند شد، از بهرام افشارزاده، مصطفی آجرلو و علی فتح الله زاده به عنوان گزینه های مطرح مدیر عاملی استقلال نام برد.

امیر رضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: گزینه‌های مختلفی در این زمینه مطرح هستند و تلاش ما این است فردی باتجربه و سابقه مدیریت ورزشی در رأس باشگاه استقلال قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: البته جمع هیات مدیره در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد و تا زمان مشخص شدن نفرات هیات مدیره نمی‌توان درباره اینکه چه کسی مدیر عامل استقلال خواهد بود، اظهار نظر کرد.

معاون وزارت ورزش در مورد تاخیر در معرفی هیات مدیره استقلال یادآور شد: بنده روز مشخصی را برای معرفی این اعضا اعلام نکردم اما امیدوارم تا پایان هفته این کار به سرانجام برسد و بتوانیم وضعیت باشگاه استقلال را هم سر و سامان بدهیم.

نماینده وزارت ورزش و جوانان در مورد ترکیب هیات مدیره استقلال نیز خاطرنشان کرد: در گزینش افراد توانمندی‌های اقتصادی و مدیریتی مد نظر است و تلاش داریم نفراتی را در این مجموعه بکار بگیریم که نیازهای مالی باشگاه را از هر نظر تامین کنند و ضمن پرداخت مطالبات قبلی شرایط لازم برای حضور قدرتمند استقلال در لیگ فصل آینده را فراهم نمایند.

خادم همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا مبلغ ۳۰ میلیارد اسپانسر باشگاه پرسپولیس به حساب این باشگاه واریز شده یا نه گفت: طبق توافقی که با اسپانسر مورد نظر داشتیم قرار است این مبلغ به مرور و در مقاطع مختلف در اختیار باشگاه قرار گیرد که بخش اول این مبلغ به حساب پرسپولیس واریز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز