خبرگزاری کار ایران

کاراته ایران به آرامش نیاز دارد؛

هروی: هدف ما کسب بهترین نتایج در جهانی و بازی های آسیایی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۵۶

اگر آرامش در کاراته کشور و تیم ملی حکمفرما باشد، بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی آلمان و بازی های آسیایی اینچئون کسب خواهیم کرد.

مربی تیم ملی کاراته گفت: اگر آرامش در کاراته کشور و تیم ملی حکمفرما باشد، بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی آلمان و بازی های آسیایی اینچئون کسب خواهیم کرد.

سید شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: وضعیت تیم ملی در حال حاضر مناسب است و برنامه های را بدون مشکل اجرا می کنیم تا در نهایت بهترین نتیجه را در رقابت های قهرمانی جهان و همچنین بازی های آسیایی اینچئون کسب کنبم.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران سازمان تامین اجتماعی برای کادر فنی تیم های ملی و ملی پوشانی که در این سازمان اشتغال دارند محدودیتی ایجاد نمی کنند، خاطر نشان کرد: در تمام مدتی که در این سازمان مشغول به کار بوده ام، همزمان در تیم های ملی کاراته به عنوان کاراته کا و یا مربی در خدمت کاراته کشورم بوده ام و از این نظر هیچ محدودیتی برای شغل و فعالیت ورزش قهرمانی ام ایجاد نشده است.

مربی تیم ملی کاراته با اشاره به مشکلاتی که برای برخی از ورزشکاران ملی پوش در سازمان ها و وزارتخانه های دیگر به خاطر حضور در اردوها ایجاد می شود، اظهار داشت: به عنوان یکی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی از مسوولان این سازمان به ویژه مدیرعامل آن به دلیل تعامل مناسب با ورزشکاران تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم این روند حمایتی همچنان ادامه داشته باشد.

معاون شرکت رفاه گسترسازمان تامین اجتماعی در پایان درخصوص مثبت مسوولان سازمان تامین اجتماعی به ورزش همگانی و قهرمانی یاد آور شد: قطعا برنامه های سازمان تامین اجتماعی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی باعثبرخورداری کارگران از نعمت سلامتی در بخش همگانی و همچنین کسب عناوین مختلف در رقابت های ملی، بین المللی، منطقه ای، آسیایی و جهانی در عرصه قهرمانی خواهد بود که این مهم تاکنون در این سازمان به شکلی مطلوب وجود داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز