خبرگزاری کار ایران

حتما حدادی هم بازیکن سالار است؟

پیروانی: آقایان اینگونه می خواهند شنا پیشرفت کند / فدراسیون عواقب تصمیماتش را بپذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۶۵

تمام خانواده ما ورزشی هستند و با ورزش بزرگ شده اند و هرگز در طول دوران ورزشی ام ندیده بودم با جوانی که برای یک کشور افتخار آ فرینی می کند این گونه برخورد شود.

غلامحسین پیروانی با انتقاد از برخورد ناعادلانه و مغرضانه فدراسیون شنا نسبت به افتخار آفرینی رهام پیروانی در کسب سهمیه المپیک جوانان گفت: آقایان فدراسیون این گونه می خواهند شنا و جوانان این رشته پیشرفت کنند؟

عموی رهام پیروانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: تمام خانواده ما ورزشی هستند و با ورزش بزرگ شده اند و هر گز در طول دوران ورزشی ام ندیده بودم با جوانی که برای یک کشور افتخار آ فرینی می کند این گونه برخورد شود.

وی افزود: یک جوان با هزینه پدرش و مربی اختصاصی و خارجی که برایش گرفته اند موفق می شود سهمیه المپیک بگیرد و آن وقت فدراسیون می گوید چون با تیم ملی تمرین نکرده کار او بازیکن سالاری است و باید محروم شود. کجای این کار بازیکن سالاری است؟ پس احسان حّدادی را هم باید به خاطر اینکه جدا از تیم ملی تمرین می کند، بازیکن سالار بدانیم!

پیروانی ادامه داد: فدراسیون به جای محروم کردن یک استعداد در شنا دنبال این باشد که مشکل کجاست و ایراد از کیست نه این که با این گونه برخوردهای حذفی مقابل رشد جوان را بگیرند. کجای این کار عدالت است؟

وی در مورد این که فدراسیون شنا تصمیم به محرومیت شش ماهه رهام پیروانی گرفته است، گفت: گناه رهام چیست که به حرف پدرش گوش کرده. من رضوانی را نمی شناسم اما اگر پدر او در دوران جوانی برای او تصمیم می گرفت او می‌توانست مخالفت کند؟ آیا او می توانست روی حرف پدرش حرفی بزند؟ رهام که تصمیم گیرنده نبوده که بخواهند محرومش کنند.

مربی سابق تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز افزود: اگر با محرومیت رهام ریشه بازیکن سالاری خشک می شود فدراسیون این کار را انجام دهد اما مطمئن باشید این کار جز سرمایه سوزی نیست و فدراسیون با این کار تنها یکی از استعدادهای خود را از دست می دهد.

وی در پایان با اشاره به این دو بیت شعر که: آه مظلومان را به هنگام سحر / پادشاهی را کند زیر و زبر، گفت: امیدوارم فدراسیون با نگاه منطقی و به دور از احساس با این مسئله برخورد کند و به گونه ای تصمیم گیری نکند که وجه خود را زیر سؤال ببرد. همه انتظار دارند، تا بهترین تصمیم از سوی فدراسیون اتخاذ شود. تصمیمی که به نفع جامعه شنا و استعدادی ها جوانان کشور باشد در غیر این صورت عواقب هرگونه تصمیم غیر منطقی متوجه خود فدراسیون خواهد بود و به عنوان بزرگتر رهام این موضوع را از طریق مسئولان بلند پایه ورزش کشور پیگیری خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز