خبرگزاری کار ایران

اجازه نمی‌دهم هر بلایی بخواهند سر شنا بیاورند؛

پیروانی: مسئولان نگذارند در حق ورزشکاران افتخار آفرین اجحاف شود / کمیته انضباطی شنا قانونی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۸۲

همانطور که تاکنون با تمام توان از فرزندم حمایت کردم تا آخر از او پشتیبانی خواهم کرد چراکه امثال رهام ماندنی هستند و آینده متعلق به آنهاست، اما آقایان نظیر چند سال اخیر دیر یا زود باید مدیریت فدراسیون را بگذارند و بروند.

پدر رهام پیروانی شناگر کشورمان که موفق به کسب نخستین سهمیه ورودی A المپیک ۲۰۱۴ نانجینگ شد با بیان اینکه پیامدهای این موفقیت چهره واقعی مسئولان فدراسیون شنا را آشکار کرد، گفت: حالا معلوم شد چرا آقایان در چند سال گذشته از هیچ کارشکنی در حق شناگر این آب و خاک کوتاهی نکردند.

پیمان پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: خوشحالم فرزندم با کسب افتخار بزرگ ورودی المپیک جوانان که برای نخستین‌بار در تاریخ شنای ایران اتفاق افتاد برخی از فدراسیون نشین‌ها را بهت زده کرده و آنها را این چنین به خشم آورده است.

وی اضافه کرد: با اظهارنظرهای مسئولان فدراسیون حالا معلوم شد آقایان چقدر به فکر رشد و پیشرفت شنای این مملکت هستند و از افتخار آفرینی جوانان این مرز و بوم تا چه اندازه شاد می‌شوند و به آن افتخار می‌کنند.

پیروانی تاکید کرد: با وجود اینکه به دلیل کارشکنی و حسادت آقایان به صورت شخصی در مسابقات بین‌المللی دبی شرکت کرده بودیم ولی زمان توزیع جوایز پسرم با پرچم مقدس ایران به روی سکوی قهرمانی رفت و این حرکت او ناگفته‌های بسیاری داشت که امیدوارم مسئولان ارشد وزارت ورزش آن را درک کنند و ببینند یک ورزشکار ایرانی تا چه اندازه مورد ظلم و اجحاف مسئولان فدراسیون قرار گرفته که حتی از حضور در تیم ملی کشورش هم محروم می‌شود. مسئولان نگذارند در حق ورزشکاران افتخار آفرین اجحاف شود!

پدر رهام پیروانی درخصوص صدور بیانیه ۱۲ ماده‌ای فدراسیون و برگزاری نشست کمیته‌انضباطی و محرومیت فرزندش از حضور در مسابقات بین‌المللی اظهار داشت: مصوبات این کمیته به دلیل اینکه نماینده وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از اعضای اصلی در آن جلسه حضور نداشت غیر قانونی است و آرا آن وجاهت قانونی ندارد. در واقع آقایان به جلسه‌ای استناد کرده‌اند که اساسا قانونی نبوده و این هم از بی‌اطلاعی آنهاست. بنده خودم در آن جلسه حضور داشتم و همان‌جا هم اعلام کردم محرومیت رهام نمی‌تواند قانونی باشد.

وی درخصوص اظهارات دبیر فدراسیون شنا که عنوان کرده وضعیت رهام پیروانی و عدم تبعیت او از حضور در اردوی تیم ملی از سوی کمیته فنی و انضباطی بررسی خواهد شد، اظهارداشت: الطاف دبیر فدراسیون شنا که واقعا دلسوز این ورزش هستند، پیش از این شامل حال ما شده و وی هر چقدر می‌خواهند این مسئله و ابعاد آن را بررسی کنند. رهام بهترین و بالاترین سهمیه ورودی المپیک را گرفته و باید در مسابقات نانجینگ شرکت کند و شخصا هر گونه کارشکنی در این زمینه را از سوی مسئولان ارشد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به طور جدی پیگیری خواهم کرد و اجازه نخواهم داد تا عده‌ای هر بلایی که می‌خواهند سر شنا و شناگران بیاورند و کسی هم به آنها اعتراض نکند!

وی ادامه داد: این حضرات وقتی می‌بینند یک شناگر مستعد و با آتیه بدون حمایت آنها به این افتخار با ارزش دست یافته تلاش می‌کنند کار او را زیر سئوال ببرند که اینگونه رفتارهای ناصواب دیگر نخ‌نما شده است!

پدر رهام پیروانی در پایان خاطرنشان کرد: برای شنای ایران که متولی‌اش آقایان هستند چیزی جز ابراز تاسف ندارم. فدراسیون شنا به جای صدور پیام تبریک کسب سهمیه A ورودی المپیک جوانان که برای نخستین‌بار در تاریخ شنای ایران اتفاق افتاد، اقدام به صدور بیانیه ۱۲ ماده‌ای می‌کنند و این نشان می‌دهد فدراسیون نشین‌ها تا چه اندازه دلسوز و خیرخواه این رشته و موفقیت شنای کشور هستند ولی همانطور که تاکنون با تمام توان از فرزندم حمایت کردم تا آخر از او پشتیبانی خواهم کرد چراکه امثال رهام و جوانان شنا ماندنی هستند، نه دوستانی که فقط چند صباحی میزهای مدیریت را در دست می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز