خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا:

پیروانی: برای فدراسیون شنا متاسفم / آقایان با کارشکنی حمایتم کردند / مهندسی‌ معکوس کردم

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۳۱

کدام تیم ملّی؟ فدراسیونی که ظرف ۳ سال گذشته ۴ بار سرپرست آن تغییر کرده و به واسطه همین تغییرات کادر فنی تیم ملی هم دستخوش تغییرات مستمر بوده چه طور می‌تواند برنامه مستمر و منظمی را پیش ببرد.

رکوردار شنای کرال‌پشت ایران با بیان این‌که برای فدراسیون شنا متاسفم که حقایق را وارونه جلوه می‌دهد، گفت: برای شنای ایران تاریخ‌ساز شدم ولی هیچ حمایتی از من نکردند.

رهام پیروانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: در مسابقات بین المللی دبی موفق شدم رکورد وروردی A المیپک جوانان را به دست آورم و در واقع تنها کسی هستم که در تاریخ شنای ایران توانسته به چنین وروردی دست یابد.

وی افزود: با وجود کسب چنین موفقیت بزرگی فدراسیون شنا هیچ‌گونه حمایتی از من انجام نداد و تمام موفقیت‌هایم را مدیون کمک خانواده، عموهایم و آقای کمانه هستم.

رکورددار شنای ایران افزود: برای مسابقات دبی از اواخر آذرماه تمرینات منظمی را پیگیری می‌کردم. در مسابقات لیگ نیز همراه تیم مقاومت بسیج موفق شدم رکوردهایم را کاهش دهم، ولی دریغ از کوچک‌ترین حمایت و تشویقی از فدراسیون. البته این کاهش رکوردها چند سالی است ادامه دارد ولی فدراسیون هرگز به آنها توجه‌ای نکرده و هر بار تلاش کرده به نوعی کارم را بی‌ارزش کند.

وی افزود: از ۴ سال گذشته زیر نظر والری نگوویچ مربی اوکراینی که زمان آیت‌اللهی برای هدایت تیم ملی شنا به ایران آمده بود تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنم و تمام هزینه‌های این مربی و تغذیه و ماساژور را پدرم پرداخت کرده است.

پیروانی درخصوص اینکه چرا همراه تیم ملی تمرین نمی‌کنی، اظهار داشت: کدام تیم ملّی؟ فدراسیونی که ظرف ۳ سال گذشته ۴ سرپرست آن تغییر کرده و به واسطه همین تغییرات کادر فنی تیم ملی هم دستخوش تغییرات مستمر بوده چه طور می‌تواند برنامه مرتب و منظمی را پیش ببرد. شنا ورزشی است که نیاز به برنامه‌ریزی و ثبات کار دارد ولی فدارسیون شنا چنین ثباتی را نداشته است.

این شناگر با بیان اینکه تنها شناگری هستم که به رکورد A المپیک جوانان نانجینگ دست یافته‌ام، اظهار داشت: تیم ملی شنا ۴ سهمیه B المپیک را به دست آورده و فدراسیون آن را در بوق و کرنا می‌کند. در حالی‌که ورودی المپیک من باارزش تر است و این احتمال وجود دارد که از بین شناگران سهمیه B تعدادی برای نانجینگ حذف شوند ولی رکورد وروردی A قطعاً می‌تواند در المپیک حضور پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورتی که فدراسیون حاضر به اعزام وی نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ گفت: من وظیفه‌ام را برای کشورم انجام دادم و به موفقیتی دست یافتم که تا به حال کسی قادر به انجام آن نبوده، حالا اینکه مسئولان فدراسیون بخواهند من را اعزام کنند یا نه به وجدان آنها بستگی دارد و امیدوارم آقایان به منافع ملی فکر کنند نه به منافع خودشان.

پیروانی در پاسخ به اینکه عده‌ای با به راه انداختن شایعه‌هایی مبنی بر اینکه وی در این مسابقات دوپینگ کرده، گفت: این مسابقات زیر نظر فینا برگزار می‌شود و تمامی ورزشکاران از هر نظر کنترل می‌شوند و چنین مسائلی تنها از جانب کسانی مطرح می‌شود که نمی‌توانند موفقیت‌های من را ببینند و برای آنها و ذهن بیمارشان متاسفم.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: تنها کمک فدراسیون به من این بوده که از روش مهندسی معکوس استفاده کنم، به این معنی که برای موفقیتم هر کاری که فدراسیون گفت مخالف آن را انجام بدهم و تا به حال این شیوه موفقیت آمیز بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز