خبرگزاری کار ایران

ایران ۴ نماینده دارد؛

آماده‌سازی داوران تیر و کمان برای حضور در سمینار قاره‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۴۳

از ایران ۴ نفر در این سمینار شرکت می‌کنند. هنوز اسامی نفرات در این سمینار قطعی نیست زیرا نفرات نهایی پس از برگزاری امتحان داوری با زبان انگلیسی در روز چهارشنبه ۱۷ اردبیهشت معرفی خواهند شد.

نمایندگان ایران در سمینار داوری قاره ای تیراندازی با کمان شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سمینار داوری قاره ای تیراندازی با کمان از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان برگزار خواهد شد تا داوران به درجه داوری آسیایی ارتقاء سطح یابند. از ایران هم قرار است، ۴ نفر در این سمینار شرکت کنند. البته هنوز اسامی نفرات در این سمینار قطعی نیست زیرا نفرات نهایی پس از برگزاری امتحان داوری با زبان انگلیسی در روز چهارشنبه ۱۷ اردبیهشت ماه ۹۳ معرفی خواهند شد.

اسامی نفرات دعوت شده برای شرکت در امتحان مذکور ۲۰ نفر و به این شرح است:

محبوبه شهریاری(تهران)، سیده زهرا حسینی(تهران)، مریم السادات شاه ابراهیمی(مرکزی)، محمد علی حسینی(گلستان)، الهام زینل پور(تهران)، هانیه یغمایی(یزد)، مهدی توسلی(تهران)، مهدی بختیاری(تهران)، حمید غفاری(تهران)، محمد امین قنبری(همدان)، زهرا فهیم(تهران)، فریده شمسی(فارس)، نسرین قشقایی(تهران)، احمد فتحی(قم)، زهرا السادات موسوی(اصفهان)، امیر عباس درودیان(تهران)، عماد کمره ای(مرکزی)، سوده عظیمی(تهران)، زهرا شعبانی(تهران) و مریم صادقی(تهران).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز