خبرگزاری کار ایران

پس از برگزاری انتخابی؛

بانوان تکواندوکار اعزامی به آسیایی ازبکستان معرفی شدند

کد خبر : ۱۶۰۴۱۸

رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان از صبح امروز و با شرکت ۱۲ مدعی در خانه تکواندو آغاز شد که در پایان و با انجام ۱۴ دیدار، نفرات اعزامی به رقابت‌های آسیایی مشخص شدند.

ترکیب تیم ملی تکواندوی بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

به گزارش ایلنا، رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان از صبح امروز(چهارشنبه) و با شرکت ۱۲ مدعی در خانه تکواندو آغاز شد که در پایان و با انجام ۱۴ دیدار، نفرات اعزامی به رقابت‌های آسیایی مشخص شدند.

اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر است:

وزن دوم: فریده رشیدی

وزن سوم: پریسا قربانی

وزن چهارم: سوسن حاجی‌پور

وزن پنجم: پریسا فرشیدی

وزن ششم: شکرانه ایزدی

وزن هشتم: اکرم خدابنده

همچنین با نظر کادر فنی، سمانه شش پری، سمانه رضایی، فاطمه روحانی و ساناز بحری در اردوهای تیم ملی باقی ماندند و آتوسا کاکاوند و معصومه حجتی از جمع اردونشینان جدا شدند.

مرحله جدید اردوی تیم ملی از روز پنجشنبه در خانه تکواندو آغاز می شود.

گفتنی است بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ تا ۸ خرداد ماه سال جاری در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود. تیم بانوان ایران در دوره گذشته این رقابت‌ها که به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار شد، یک مدال نقره و ۲ برنز کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز