خبرگزاری کار ایران

شفیع خبرداد:

بهره برداری از ۵ زمین هاکی استاندارد در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۴۰

در گذشته زمین چمن ورزشی برای فعالیت نداشتیم اما هم اکنون پنج زمین چمن استاندارد در کشور در حال ساخت است که بزودی به بهره بردار ی می رسد.

رییس فدراسیون هاکی با اشاره به اینکه در گذشته زمین چمن ورزشی برای فعالیت دراین رشته نداشتیم، گفت: «هم اکنون پنج زمین چمن استاندارد در کشور در حال ساخت است که به زودی به بهره بردار ی می‌رسد.»

به گزارش ایلنا، بهرام شفیع در مجمع انتخاباتی رئیس هیات استان با تاکید به صنعتی بودن استان قزوین گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت ها و توانمندی های بخش صنعت استان برای کمک به این ورزش استفاده کنیم تا این رشته ورزشی نیز بتواند در استان رشد کند.

شفیع گفت: «در گذشته زمین چمن ورزشی برای فعالیت نداشتیم اما هم اکنون پنج زمین چمن استاندارد در کشور در حال ساخت است که بزودی به بهره بردار ی می رسد.»

او اظهارکرد: تیم هاکی کشورمان امسال برای اولین بار در بازی های انتخابی کره جنوبی شرکت می کند و این مهم افتخار بزرگی برای کشور و این رشته ورزشی محسوب می شود.

رییس فدراسیون هاکی ادامه داد: هم اکنون تیم هاکی کشورمان جز ۱۲ تیم برتر آسیا است و امیدواریم امسال در مسابقات کره جنوبی شاهد افتخار آفرینی این تیم ورزشی برای کشورمان باشیم.

شفیع با اشاره به موفقیت های کسب شده از سوی بانوان استان قزوین در این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک مسوولان و تلاش این هیات در بخش آقایان هم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

در ادامه ارسلان حسینی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با بیان این که ورزش هاکی از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است گفت: «امروز ورزش هاکی در کشور نیازمند حمایت همه جانبه است و اهالی ورزش باید این رشته ورزشی را بخوبی مطرح کنند.»

وی افزود: ورود و فعالیت آموزش و پرورش در این رشته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدوارم با مشارکت این نهاد در این رشته سطح استقبال از این رشته بیش از پیش افزایش یابد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: در بخش توسعه و آموزش مربیان هم باید قدم هایی برداشته شود چرا که این کار می تواند کمک زیادی به شناخت این رشته ورزشی در سطح استان کند و در این راستا حمایت مالی لازم را انجام خواهیم داد.

در این مجمع سید امیرعباس سیاهپوش به عنوان تنها کاندایدای حاضر پس از رای گیری برای چهار سال دیگر به عنوان رییس جدید هیات هاکی استان قزوین انتخاب شد.

فدراسیون هاکی سال ۱۳۵۱ تاسیس و هیات هاکی استان قزوین نیز سال ۸۹ به شکل رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز