خبرگزاری کار ایران

به فصل آمادگی اختصاصی نزدیک می‌شویم؛

جلالی: تیم ملی شنا با برنامه پیش می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۰۳

تمامی شناگران اردوی تیم ملی بزرگسال از شرایط مطلوبی برخوردار هستند نسبت به سال‌های گذشته شروع خوبی داشتیم با توجه به تست‌هایی که مربیان تیم از شناگران گرفتند می‌توانیم به آینده تیم امیدوار باشیم.

شناگر تیم ملی اردوهای تیم را ادامه دار مطرح کرد و گفت: تمرینات آمادگی عمومی را انجام داده‌ایم و به فصل آمادگی اختصاصی نزدیک می‌شویم.

به گزارش ایلنا، احمدرضا جلالی تمرینات اردوی شنا را آرام و روبه جلو اریابی کرد و ادامه داد: تا به امروز تمام برنامه های اردو خوب بوده و تمرینات سبکی انجام دادیم و آرام روبه جلو حرکت می کنیم.

وی در ادامه افزود: تمامی شناگران اردوی تیم ملی بزرگسال از شرایط مطلوبی برخوردار هستند نسبت به سال‌های گذشته شروع خوبی داشتیم با توجه به تست‌هایی که مربیان تیم از شناگران گرفتند می‌توانیم به آینده تیم امیدوار باشیم.

جلالی با اشاره به انگیزه شناگران حاضر در اردوی تیم ملی یادآور شد: این اولین بار است که تمامی شناگران دعوت شده در اردو حضور دارند و با هم به تمرین می پردازند. این موضوع انگیزه شناگران را بالا می برد داشتن رغیب تمرینی کمک بسیاری به پیشرفت شناگران می کند.

شناگر تیم ملی اردوهای تیم ملی را ادامه دار مطرح کرد و اظهار داشت: بعد از اردویی که در تهران برگزار شد مرحله بعدی در شیراز برگزار می‌شود که بعد از آن وارد فصل آمادگی اختصاصی می‌شویم و اردوی این فصل در تهران خواهد بود و برای ماه مبارک رمضان به اردوی برون مرزی می رویم که البته تمامی این برنامه ها توسط کمیته فنی اعلام خواهد شد.

وی در مورد حضور در بازی های آسیایی اینچئون گفت: با توجه به زمان باقی مانده و ادامه تمرینات تا زمان مسابقات امیدوار هستیم که بتوانیم رکورد ملی را جابه جا کنیم و در ماده های تیمی فینالیست شویم. البته الان نمی توان در مورد تیم قضاوت کرد ولی ما به گرفتن نتایج خوب امیدوار هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز