خبرگزاری کار ایران

بوکس جوانان جهان - بلغارستان؛

نمایندگان بوکس ایران حریفان خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۹۴

۹۸ کشور در مسابقات قهرمانی بوکس جوانان جهان حضور دارند و تیم ملی کشورمان نیز با ۶ بوکسور و سرمربیگری غلامرضا کریمی و مربیگری علیرضا استکی و اصغر اشرفی در این مسابقات شرکت کرده است.

با برگزاری قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی بوکس جوانان جهان، نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا، مراسم قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی بوکس جوانان جهان که به میزبانی صوفیه بلغارستان انجام می شود برگزار شد و بر این اساس در وزن ۴۹ کیلوگرم سجاد قائدی در دور اول استراحت و در دوم با برنده چین و مولداوی بازی خواهد کرد. در این وزن ۴۵ شرکت کننده حضور دارند.

در وزن ۵۶ کیلوگرم سجاد نجفی بوکسور کشورمان در دور اول استراحت و در دور بعد با برنده رومانی و فیلیپین بازی دارد. در این وزن ۵۸ بوکسور شرکت کرده‌اند. در وزن ۶۰ کیلوگرم هادی ماکوئی به مصاف مشت‌زن کانادایی خواهد رفت. ۵۶ مشت‌زن در این وزن با هم به رقابت می‌پردازند.

در وزن ۶۴ کیلوگرم مهدی روحی‌زاده با مشت‌زن تایلندی به رقابت خواهد پرداخت. در این وزن ۵۱ بوکسور با هم مبارزه می‌کنند. در وزن ۶۹ کیلوگرم یزدان احمدی با بوکسور بلغارستان بازی دارد. ۴۹ مشت‌زن در این وزن شرکت کرده‌اند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز صادق روحی نماینده کشورمان در دور اول استراحت و در دور بعد با برنده مجارستان و کنیا بازی دارد. ۴۱ بوکسور در این وزن حضور دارند.

گفتنی است ۹۸ کشور در مسابقات قهرمانی بوکس جوانان جهان حضور دارند و تیم ملی کشورمان نیز با ۶ بوکسور و سرمربیگری غلامرضا کریمی و مربیگری علیرضا استکی و اصغر اشرفی در این مسابقات شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز