خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بین‌المللی تکواندو – آلمان؛

کرمی نماینده قزاق را حذف کرد / دومین پیروزی اسبقی

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۵۷

تورنمنت بین‌المللی تکواندوی آلمان کلاس(G۱) از روز گذشته با حضور ۸۶۵ تکواندوکار از ۶۲ کشور جهان در شهر هامبورگ آلمان آغاز شده و تا فردا به طول خواهد انجامید.

یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندو در دومین مبارزه خود برابر قزاقستان به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، تورنمنت بین المللی تکواندوی آلمان کلاس(G۱) از روز گذشته با حضور ۸۶۵ تکواندوکار از ۶۲ کشور جهان در شهر هامبورگ آلمان آغاز شده و تا فردا به طول خواهد انجامید. تکواندوکاران رنکینگ دار جهت کسب امتیاز بیشتر برای بدست آوردن سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل در این مسابقات در حال رقابت هستند.

امروز و در دومین روز از این رقابت‌ها، یوسف کرمی به عنوان تنها نماینده ایران در وزن ۸۷ - کیلوگرم، در دور اول استراحت داشت، سپس لهستان را ۱۵ بر ۵ شکست داد و در دومین مبارزه برابر تکواندوکار قزاقستان با نتیجه ۱۱ بر یک پیروز شد. در این وزن ۲۵ تکواندوکار حضور دارند.

دومین پیروزی برای قهرمان جهان

بهنام اسبقی دارنده مدال طلای جهان، دومین مسابقه خود در تورنمنت آلمان را با پیروزی پشت سر گذاشت. تکواندوکاران رنکینگ‌دار جهت کسب امتیاز بیشتر برای بدست آوردن سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل در این مسابقات در حال رقابت هستند. بهنام اسبقی در وزن ۶۸ - کیلوگرم به عنوان اولین نماینده ایران بود، دور اول با قرعه استراحت رو به رور شد. دور دوم تکواندوکار لهستان را ۷ بر یک شکست داد و در ادامه ۵ بر ۲ از سد تکواندوکار بل‍ژیکی گذشت. در این وزن ۵۴ تکواندوکار حضور دارند.

دیروز تیم ایران ۴ نماینده را بر روی شیاب چانگ فرستاد و موفق به کسب ۲ مدال طلا(فرزاد عبداللهی و ابوالفضل یعقوبی) و یک مدال نقره(مهدی خدابخشی) شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز