خبرگزاری کار ایران

هنوز برنامه اعزام مشخص نیست؛

جودت: تجربیاتم را در اختیار نوجوانان و جوانان قرار می دهم

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۴۵

قرار است طبق تصمیم کادر فنی در هر وزن دو کاراته‌کا در اردو باقی بمانند اما بسته به شرایط ممکن است در برخی اوزان نیز از ۳ نفر در اردوهای آمادگی استفاده کنیم.

مربی تیم کاراته نوجوانان و جوانان گفت: اولین مربیگری ام را تجربه می کنم و برای من حضور در تیم ملی به عنوان مربی افتخار بزرگی است.

به گزارش ایلنا، نادر جودت با بیان این مطلب گفت: پس از مشورت با مسئولان فدراسیون، تصمیم گرفتم در کنار تیم نوجوانان و جوانان باشم و در سمت مربیگری فعالیت کنم.

وی درخصوص مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان که روز جمعه در سالن کبکانیان برگزار شد، گفت: به نظرم سطح مسابقات در مقایسه با رقابت‌های کشوری پایین‌تر بود. شاید دلیل اصلی این افت تعطیلات عید نوروز و یا نداشتن حریف تمرینی باشد، اما فاصله مناسب تا انتخابی مرحله دوم فرصت آمادگی لازم به کاراته‌کاها خواهد داد تا با آمادگی بهتری به میدان بیایند.

مربی تیم نوجوانان و جوانان ادامه داد: قرار است طبق تصمیم کادر فنی در هر وزن دو کاراته‌کا در اردو باقی بمانند اما بسته به شرایط ممکن است در برخی اوزان نیز از ۳ نفر در اردوهای آمادگی استفاده کنیم. امسال تعداد اردوهای تیم ملی با توجه به اینکه مسابقاتی در تمام رده‌های سنی مردان و زنان در پیش است، بیش از ادوار گذشته خواهد بود و به همین دلیل فرصت خوبی است تا اردوها را در استان یا شهرستان داوطلب برگزار کنیم. درخصوص تعداد اردوها و نیز روزهای برگزاری آن پس از برگزاری جلسه با کادر فنی تصمیم گیری خواهد شد.

وی درخصوص شرکت در اردوهای تدارکاتی گفت: تیم نوجوانان و جوانان مردادماه عازم مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد و به همین دلیل باید در یک یا دو اردوی برون مرزی پیش از این رقابت‌ها شرکت کند اما با توجه به شرایط مالی فدراسیون هنوز برنامه اعزام مشخص نیست. در کنار مربیان بزرگی در تیم ملی و باشگاهی کار کرده‌ام و سعی می‌کنم از این تجربه‌ام بهترین استفاده را ببرم.

جودت در پایان با اشاره به اینکه در لیگ امسال به میدان خواهد رفت، گفت: وضعیت آمادگی بدنی‌ام خوب است و می‌توانم همچنان در لیگ شرکت کرده و به فعالیتم به عنوان بازیکن هم ادامه دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز