خبرگزاری کار ایران

مربی تیم دانشگاه آزاد از ایران رفت؛

فدراسیون جودو رکوردار مهاجرت قهرمانان و مربیان به سایر کشورها!

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۲۷

شنیده‌ها حاکی از آن است که نجاری ابتدا قرار بود راهی انگلستان شود تا در این کشور مربیگری و همچنین زندگی کند که گویا موفق به مهاجرت به این کشور نشده و به همین جهت به ترکیه سفر کرد.

مربی جودوی کشورمان به ترکیه مهاجرت کرد تا در این کشور به مربیگری و ادامه زندگی بپردازد.

به گزارش ایلنا، از چند سال قبل تاکنون سیل مهاجرت ورزشکاران و مربیان جودوی ایران به کشورهای دیگر ادامه دارد که اخیرا نیز یکی دیگر از مربیان کشورمان راهی ترکیه شده تا در این کشور حرفه مربیگری‌اش را ادامه دهد.

یعقوب نجاری از مربیان منتقد فدراسیون جودو در سال‌های اخیر بود که در لیگ برتر نیز مربیگری تیم دانشگاه آزاد را برعهده داشت که البته به دلیل سفر به ترکیه نتوانست تیمش را در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که نجاری ابتدا قرار بود راهی انگلستان شود تا در این کشور مربیگری و همچنین زندگی کند که گویا موفق به مهاجرت به این کشور نشده و به همین جهت به ترکیه سفر کرد.

گفتنی است، پیش از چندین نیز قهرمان و مربی جودوی ایران راهی سایر کشورها شده‌اند که از این نظر فدراسیون جودو در بین سایر فدراسیون‌های ورزشی کشورمان رکورد دار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز