خبرگزاری کار ایران

افشاردوست خبرداد:

سفر مسئولان والیبال بلغارستان به ایران

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۹۱

فدراسیون والیبال ایران رابطه نزدیکی با فدراسیون والیبال بلغارستان دارد و هدف از این سفر افزایش همکاری ۲ طرف است.

مسئولان فدراسیون والیبال بلغارستان به منظور انجام مذاکرات و امضای پروتکل همکاری با فدراسیون والیبال کشورمان به تهران سفر می‌کنند.

به گزارش ایلنا نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایوان تودوروف، نایب رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان و اسوتوسلاو زلاتاری، عضو بلغاری کمیته داوران فدراسیون جهانی والیبال بامداد روز شنبه ۱۶ فروردین به منظور بازدید از امکانات والیبال ایران و مذاکرات و امضای پروتکل همکاری با مسئولان فدراسیون ایران در راستای افزایش روابط و همکاری‌های ۲ کشور در رشته والیبال، وارد تهران خواهند شد.

محمود افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال در این باره گفت: فدراسیون والیبال ایران رابطه نزدیکی با فدراسیون والیبال بلغارستان دارد و هدف از این سفر افزایش همکاری ۲ طرف است.

وی تصریح کرد: مسئولان فدراسیون والیبال بلغارستان در مدت اقامت ۵ روزه خود در تهران علاوه بر بازدید از امکانات ورزشی کشورمان مذاکراتی با طرف‌های ایرانی خواهند داشت تا بعد از این تیم‌های ملی و رده‌های سنی مختلف ایران و بلغارستان اردوهای مشترک و بازی‌های تدارکاتی بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

افشاردوست با اشاره به تاریخچه و سطح فنی والیبال کشور بلغارستان تاکید کرد: رشد والیبال ایران در چند سال اخیر توجه بسیاری از کشورهای اروپایی را به تیم کشورمان جلب کرده به گونه‌ای که آنان برای افزایش همکاری‌ها پیشنهاداتی دارند و دیدار با مسئولان فدراسیون والیبال بلغارستان در تهران نیز در این چارچوب است.

دبیرکل فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: در پایان سفر مسئولان فدراسیون والیبال بلغارستان پروتکل همکاری بین ۲ فدراسیون امضا خواهد شد تا ۲ کشور در این رشته ورزشی به یکدیگر کمک کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی والیبال تصریح کرد: ‌ تیم ملی والیبال کشورمان در سال ۹۳ سه رویداد مهم لیگ جهانی، مسابقات قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی کره جنوبی را پیش رو دارد و ملی‌پوشان کشورمان تمرینات آماده‌سازی خود را از فردا(یک‌شنبه) آغاز می‌کنند.

افشاردوست در خاتمه تصریح کرد: ‌ پیش از آغاز لیگ جهانی دیدار تدارکاتی با تیم‌های استرالیا در تهران و بلغارستان و صربستان از برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی والیبال برای حضور شایسته در مسابقات پیش رو است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز