خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ووشوی جوانان - ترکیه؛

رقابت ۷ ووشوکار برای کسب مدال طلا

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۶۲

۷ ملی‌پوش کشورمان برای کسب مدال طلا با رقبا روبرو خواهند شد. در این بین، دو دختر و پنج پسر سانداکار با حریفان مبارزه خواهند داشد.

۷ ملی‌پوش ووشو در اوزان مختلف موفق به حضور در دیدار نهایی و رقابت برای کسب مدال طلا شدند.

به گزارش ایلنا، بعد از ظهر امروز به وقت ملی، ۷ ملی‌پوش کشورمان برای کسب مدال طلا با رقبا روبرو خواهند شد. در این بین، دو دختر و پنج پسر سانداکار با حریفان مبارزه خواهند داشد.

ماریه قادری‌نژاد که موفق شد در مرحله نیمه نهایی برابر مسافا احسان از مصر به برتری رسد، خود را مهیای مبارزه برای مدال طلا می‌کند. وی در ۵۲ کیلو حضور دارد.

زهرا سلحشور موفق شد در مرحله نیمه نهایی بر رقیبی از مصر غلبه کرده و به دیدار پایان صعود کند. سانداکار ۵۶ کیلوی ایران در دو راند پیاپی بر مریحان محمد به پیروزی رسید تا امروز برای مدال طلا بجنگد.

در بخش پسران نیز مهدی محمدی موفق شد در دیدار مرحله نیمه نهایی ۵۲ کیلو برابر حریفی از ترکیه در دو راند پیاپی به پیروزی برسد. بر این اساس، وی به بازی نهایی صعود کرد تا بعد از ظهر به وقت محلی با برنده مسابقه چین و ویتنام روبرو شود.

در ۵۶ کیلو عرفان آهنگریان موفق شد برابر حریفی از ویتنام با قدرت و در دو راند پیاپی به پیروزی رسیده و به مرحله بعد صعود کند. وی باید در نوبت بعد از ظهر با نورسلطان کاپاروف از روسیه مبارزه کند.

محسن شهبازی موفق شد در رقابت مرحله نیمه نهایی که بسیار نزدیک و سنگین بود، دو بر یک بر حریف ویتنامی غلبه کند. وی باید فینال ۷۰ کیلو را برابر حریفی از هند برگزار کند.

میلاد عارفی مقام موفق شد با غلبه بر حریفی از افغانستان به دور نهایی صعود کند. وی در این بازی، ۲ بر صفر به پیروزی رسید. این ملی پوش ۷۵ کیلو باید در فینال با حریفی از قزاقستان رقابت کند.

سینا خلیلی موفق شد در رقابتی نفس گیر با نتیجه ۲ بر یک بر حریفی از روسیه غلبه کند. وی بعد از ظهر امروز به وقت محلی برای عنوان نخست ۸۰ کیلو با ژائو ژانگ از چین روبرو می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز