خبرگزاری کار ایران

شکست ما دور از انتظار نبود؛

بهمن سالمی: ما در بازی نهایی به اساتید ساحلی باختیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۴۱

دیدار نهایی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صبح امروز جمعه در زمین های ساحلی فدراسیون برگزار شد

بازیکن تیم والیبال ساحلی کراس بجنورد گفت: در دیدار نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور به اساتید این رشته ورزشی باختیم که به دور از انتظار نبود.

به گزارش ایلنا، دیدار نهایی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صبح امروز جمعه در زمین های ساحلی فدراسیون برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه الف دو بر یک کراس بجنورد را شکست داد و قهرمان شد.

بهمن سالمی درباره این بازی گفت: شهرداری ارومیه از دو بازیکن باسابقه در این رشته ورزشی شامل آق‌محمد سلاق و پرویز فرخی استفاده می‌کند که از باتجربه ترین بازیکنان والیبال ساحلی هستند.

وی تاکید کرد: تیم ما در دور مقدماتی مسابقات، نمایندگان رشت و گیلان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز بیمه البرز را از پیش رو برداشت اما در بازی نهایی مغلوب ارومیه شد.

بازیکن تیم والیبال ساحلی کراس بجنورد به تمرینات این تیم در مدت آمادگی رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود اما جوایز آن نسبتا کم بود که جوابگوی تمرینات نیست. امیدوارم از سال آینده میزان جوایز افزایش یابد.

وی در ادامه به آب و هوای خوب بازی دیدار نهایی اشاره کرد و گفت: برعکس روزهای اول و دوم که هوا بارانی بود، امروز بازی‌ها در آب و هوای خوبی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز