خبرگزاری کار ایران

اعزام کشتی به مسابقات نظامیان جهان؛

باران چشمه: ورزش نیروهای مسلح می تواند به کمک ورزش قهرمانی بیاید

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۲۶۱

موفقیت های ورزشکاران نیروهای مسلح علاوه بر افتخارآفرینی برای ورزش کشور، باعثاقتدار نیروهای مسلح ایران در عرصه های بین المللی می شود.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: موفقیت های ورزشکاران نیروهای مسلح علاوه بر افتخارآفرینی برای ورزش کشور، باعثاقتدار نیروهای مسلح ایران در عرصه های بین المللی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش نیروهای مسلح صبح امروز در سالن اجتماعات سازمان عقیدتی - سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور مقامات کشوری و لشکری و مسئولان ورزش کشور برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار مهرعلی باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص برگزاری این آیین خاطر نشان کرد: در سال های ۹۱ و ۹۲ شاهاد اتفاقات خوبی در ورزش نیروهای مسلح بودیم و به همین جهت تصمیم گرفتیم از زحمتکشان، مدال آوران و مدیران موفق ورزش نیروهای مسلح تقدیر شود.

وی در مورد اهمیت ورزش در نیروهای مسلح و نتایج آن برای کشور اظهار داشت: موفقیت قهرمانان نیروهای مسلح در میادین جهانی و بین المللی، علاوه بر افتخارآفرینی برای ورزش کشور، باعثارتقاء جایگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل می شود.

سردار باران چشمه در ادامه در خصوص نقش تربیت بدنی نیروهای مسلح در بدنه ورزش کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح این پتانسیل را دارد که به کمک ورزش قهرمانی بیاید. الان بسیاری از سربازان در نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند که قهرمان بوده و عضو تیم های ملی رشته های مختلف هستند و همچنان به فعالیت های قهرمانی خود نیز ادامه می دهند.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح به برنامه های آینده اشاره کرد و گفت: سال ۹۳ در نظر داریم در رویدادهای بین المللی شرکت کنیم، از جمله حضور در مسابقات کشتی نظامیان جهان در آمریکا که در تلاش هستیم در این رقابت ها حضور پیدا کنیم و یا مسابقات دانشجویان دانشگاه های نظامی جهان در اکوادور که در ۵ رشته برگزار می شود. در خصوص میزبانی رویدادهای بین المللی نیز رقابت های تکواندوی نظامیان جهان در دو بخش مردان و بانوان در کشورمان برگزار خواهد شد. ن برای

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز