خبرگزاری کار ایران

از سوی سازمان لیگ؛

داوران فینال و رده بندی لیگ برتر والیبال مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۶۷

دیدار رده بندی و نهایی لیگ برتر والیبال فردا پنج شنبه ساعت ۱۱ و ۱۵:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال فردا پنج شنبه با دو بازی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود تا پرونده این رقابت ها بسته شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار رده بندی و نهایی لیگ برتر والیبال فردا پنج شنبه ساعت ۱۱ و ۱۵:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

تیم های میزان مشهد با شهرداری ارومیه از ساعت ۱۱ صبح در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر می روند که اسماعیل صباع به عنوان ناظر بر این دیدار نظارت خواهد داشت. همچنین حسین پورکاشیان و نادر انصاری به عنوان داوران اول و دوم قضاوت دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال سال ۹۲ را بر عهده خواهند داشت.

تیم های متین ورامین و کاله مازندران نیز در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۵:۳۰ با نظارت غفار درخشنده ناظر این بازی با هم روبرو خواهند شد. محمد شاهمیری و علیرضا قریب نیز داوران اول و دوم دیدار نهایی لیگ برتر جام ولایت هستند.

لازم به ذکر است امیدوار حاتمی رییس کمیته داوری فدراسیون والیبال به عنوان ناظر ویژه فدراسیون والیبال بر دو بازی مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نظارت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز