خبرگزاری کار ایران

قدری کار ما سخت شده است؛

قوچان‌نژاد: انگیزه کافی برای پیروزی در آخرین بازی را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۹۱۹

دیدار نهایی والیبال رقابت‌های لیگ برتر والیبال آقایان کشور عصر فردا از ساعت ۱۵:۳۰ بین دو تیم کاله و متین ورامین برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: با تمام وجود برای پیروزی در دیدار فردا مقابل شهرداری ارومیه تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد که تیمش از ساعت ۱۱ صبح فردا ۲۲ اسفندماه آخرین دیدار خود در لیگ برتر والیبال کشور را مقابل شهرداری ارومیه برای کسب عنوان سومی لیگ پیش رو دارد، اظهار کرد: با توجه به در اختیار نداشتن رحمان داوودی، علی مباشری و مصدومیت امین علوی قدری کار ما سخت شده است.

وی با بیان اینکه انگیزه کافی در بازیکنان برای بازی فردا وجود دارد، افزود: با انگیزه بالا برای کسب پیروزی و عنوان مقام سوم لیگ تلاش خواهیم کرد. در طول فصل عملکرد قابل قبولی ارائه دادیم و در طول ۲۴ هفته مسابقات یک بار جایگاه سومی را بدست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: اکنون نیز به لطف خدا و تلاش بازیکنان در شرایطی که تیم‌های قدرتمندی چون پیکان، شهرداری‌تبریز و باریج‌اسانس در مرحله پلی‌آف کنار رفتند، در جمع ۴ تیم برتر قرار داریم و با تمام توان تا پایان تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است، دیدار نهایی والیبال رقابت‌های لیگ برتر والیبال آقایان کشور عصر فردا از ساعت ۱۵:۳۰ بین دو تیم کاله و متین ورامین برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز