خبرگزاری کار ایران

ووشوی جوانان جهان - ترکیه؛

حضور شهریان در بین ووشوکاران اعزامی به مسابقات جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۶۲

مسابقات ووشوی جوانان جهان از روز ۲۲ اسفند ماه جاری در جزیره آنتالیا کشور ترکیه برگزار می‌شود. بر این اساس تمرینات تیم‌های ملی دختران و پسران ایران جهت حضور پرقدرت در این رقابت‌ها مرحله پایانی خود را می‌گذراند.

معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی حضور یافت و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی ملی‌پوشان کشورمان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات ووشوی جوانان جهان از روز ۲۲ اسفند ماه جاری در جزیره آنتالیا کشور ترکیه برگزار می‌شود. بر این اساس تمرینات تیم‌های ملی دختران و پسران ایران جهت حضور پرقدرت در این رقابت‌ها مرحله پایانی خود را می‌گذراند.

قبل از اعزام ملی‌پوشان ایران به آنتالیا، رباب شهریان، معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان عصر روز یکشنبه به صورت سرزده از آکادمی ووشو دیدن کرد و ضمن ملاقات با مهدی علی‌نژاد، رئیس فدراسیون و بدرالملوک کهرنگی، نایب رئیس بانوان فدراسیون، از روند آماده سازی نمایندگان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه مطلع شد.

شهریان با تأکید بر اینکه ووشو یکی از فدراسیون‌های موفق و پیشرو در حوزه ورزش بانوان بوده، کسب تنها و اولین مدال طلای تاریخ بازی‌های آسیایی توسط ووشوکاران زن و نقش عمده دختران ووشوکار در نایب قهرمانی جهان در مالزی با کسب ۳ مدال طلا و یک برنز را از جمله این موفقیت ها برشمرد.

وی با اشاره به حضور مریم هاشمی، قهرمان جهان که در اردوی جوانان جهت کمک به این ورزشکاران حضور یافته بود، توجه به ارزش‌ها و اصول اخلاقی را از دیگر ویژگی‌های ووشو کاران دختر قلمداد کرد و ضمن اشاره به دیدار هاشمی با مقام معظم رهبری و اهدای مدال به ایشان، این موضوع را باعثافتخار برای جامعه ورزش بانوان دانست.

معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی، از زحمات کادر مدیریتی فدراسیون تشکر کرد و از ووشوکاران خواست با حضور خود، الگوی شایسته‌ای از زن مسلمان ایرانی را به جامعه جهانی ارائه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز