خبرگزاری کار ایران

رنکینگ کنفدراسیون تیراندازی آسیا اعلام شد؛

پوریا نوروزیان در رده سوم بخش تفنگ بادی

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۵۰۲

بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی کنفدراسیون تیراندازی آسیا، پوریا نوروزیان در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر مردان در رده سوم قرار گرفت.

بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی کنفدراسیون تیراندازی آسیا، پوریا نوروزیان در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر مردان در رده سوم قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، آخرین رده‌بندی ورزشکاران آسیا، در رشته‌های مختلف اعلام شد و بر اساس آن پوریا نوروزیان، ورزشکار شایسته کشورمان توانست در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر مردان، در رده سوم قرار گیرد. در این رده بندی یانگ هائوران و وانگ تائو، هر دو از کشور چین در رده اول و دوم قرار گرفتند. همچنین، مهدی جعفری پویا، حسین باقری، امیر حسین گل پسند، مهدی احمدی، مهیار صداقت، هومن یوسفی، محمد حسین کریمی، محمدرضا سامع و احمد خوب شه میرزادی به ترتیب در رده های ششم، هشتم، بیست و سوم، بیست و ششم، سی و چهارم، سی و هشتم، چهل دوم، پنجاهم و نودم رده بندی این رشته قرار گرفتند.

تفنگ بادی ۱۰ متر مردان

در این بخش یانگ هوران از چین با ۲۳۷۴ امتیاز در صدر قرار دارد و وانگ تائو دیگر تیرانداز چینی با ۱۷۹۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته، همچنین پوریا نظریان از کشورمان با ۷۶۸ امتیاز در این بخش عنوان سوم رنکینگ را به خود اختصاص داد.

تفنگ بادی ۱۰ متر زنان

در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر زنان و طبق اعلام رسمی کنفدراسیون تیراندازی آسیا، مریم طالبی، نرجس امام قلی‌نژاد و الهه احمدی توانستند در رده‌های هفتم، دهم و یازدهم قرار گیرند. در این رشته، زهرا هاشمی، دینا فرزادخواه، فاطمه طاهری، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، نوشین شهبازی‌فرد، مه‌لقا جام بزرگ و آرزو امینی، سایر بانوان تیرانداز کشورمان به ترتیب در مکان های پانزدهم، سی‌ام، سی و چهارم، سی و ششم، سی و هشتم، پنجاه و چهارم، شصت و دوم و هشتاد و پنجم قرار دارند. یی سیلینگ قهرمان المپیک این رشته در صدر این جدول ایستاده و دو هموطن وی نیز مکان‌های دو و سوم را به خود اختصاص دادند.

تپانچه بادی ۱۰ متر مردان

در تپانچه بادی ۱۰ متر مردان ورزشکاران شایسته کشورمان توانستند در آخرین رده بندی کنفدراسیون آسیا قرار بگیرند. ابراهیم برخورداری، محمد احمدی، سپهر صفری بروجنی، علیرضا میرزایی و محمدرضا محمودی توانستند در رده های ششم، یازدهم، نوزدهم، سی و هشتم و چهل و سوم قرار بگیرند. در این رشته ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، چین و قزاقستان، مکان های اول تا سوم رنکینگ را به نام خود ثبت کردند.

تپانچه بادی ۱۰ متر زنان

در این رشته نیز بهناز غلامی و الهام حریجانی بانوان ورزشکار شایسته کشورمان توانستند مکان های یازدهم و دوازدم را به خود اختصاص دهند. در تپانچه بادی ۱۰ متر زنان، فاطمه حسینی، سارینا قرابت تبت، هانیه رستمیان، در رده های بیست و هشتم، سی و پنجم، چهل و دوم و مهسا عروجی و محدثه لطفی به طور مشترک در رده هفتاد و پنجم قرار گرفتند. در این رشته ورزشکاری از کشور هند و ۲ ورزشکار از چین در مکان های اول تا سوم ایستادند.

تپانچه ۵۰ متر مردان

در این رشته ۳ تن از ورزشکاران کشورمان توانستند، در رنکینگ کنفدراسیون آسیا در سال ۲۰۱۴ قرار بگیرند. محمد احمدی، ابراهیم برخورداری و چنگیز مصیب زاده توانستند در رده‌های یازدهم، هفدهم و بیست و دوم قرار بگیرند. در رده‌های اول تا سوم تپانچه ۵۰ متر مردان، ورزشکارانی از کشورهای چین و کرده جنوبی قرار گرفتند.

تپانچه ۲۵ متر زنان

در رشته تپانچه ۲۵ متر زنان مریم صولتی، بهناز غلامی و مهسا عروجی از کشورمان توانستند در رده های هفدهم، بیست و دوم و سی و هشتم قرار بگیرند. ورزشکاران چین، کره جنوبی و مغولستان در این رشته در رده های اول تا سوم ایستادند.

رپیدفایر ۲۵ متر مردان

در این رشته هیچ‌کدام از ورزشکاران کشورمان در رنکینگ کنفدراسیون آسیا قرار نگرفتند و تیراندازانی از چین و هند در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

سه وضعیت ۵۰ متر مردان

طبق رنکینگ ۲۰۱۴ کنفدراسیون آسیا، در این رشته مهدی جعفری پویا، توانسته با یک پله صعود به رده هشتم این رنکینگ برسد. در این رشته حسین باقری و ساسان شهسواری، در رده های پانزدهم و شانزدهم و امیرحسین گل پسند و پوریا نوروزیان، به صورت مشترک در جایشگاه سی و چهارم قرار گرفتند. در سه وضعیت ۵۰ متر مردان ورزشکاری از قزاقستان در رده نخست، و پس از آن ورزشکاران چینی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

سه وضعیت ۵۰ متر زنان

در بخش زنان سه وضعیت ۵۰ متر، مه لقا جام بزرگ از کشورمان در رده دهم رده بندی قرار گرفت و ورزشکارانی از چین و هند، رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. دینا فرزادخواه، سولماز نقی لو، صفیه صحرا گرد، نجمه خدمتی، به ترتیب در رده های سی ام، سی و هشتم، چهل و دوم، چهل و پنجم و نرجس امام قلی نژاد و الهه احمدی مشترکا در رده پنجاه و یکم ایستادند.

۵۰ متر درازکش مردان

در ۵۰ متر درازکش مردان، ورزشکاران کشورمان در رنکینگ قرار گرفتند. مهدی جعفری پویا، ساسان شهسواری و محمدحسین کریمی توانستند با اعلام کنفدراسیون آسیا در رده های دوازدهم، هجدهم و سی و یکم قرار دارند. در این رشته ورزشکارانی از هند و چین رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اهداف پروازی، اسکیت – مردان

در این رشته، ورزشکاران کشورمان نتوانستند در رده بندی ۲۰۱۴ آسیا قرار گیرند و ورزشکاران کویت، امارات و قطر در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

اهداف پروازی، اسکیت – زنان

در اهداف پروازی، اسکیت – زنان، بانوان کشورمان نیز نتوانستند جایگاه قابل قبولی را در رنکینگ داشته باشند و ورزشکارانی از تایلند و چین رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.

اهداف پروازی، تراپ – مردان

در این رشته کنفدراسیون تیراندازی آسیا، هیچ‌کدام از ورزشکاران ایرانی را در رنکینگ قرار نداده و ورزشکاران کویت، هند و امارات، در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

اهداف پروازی، تراپ – زنان

در اهداف پروازی تراپ زنان، فاطمه امیری بهزادی توانسته با یک پله صعود در رده پنجم این رشته قرار بگیرد و امیدوار به کسب رده های بالاتر باشد. همچنین سپیده سیرانی و نرگس رنجبرسری، توانستند در رده های بیست و چهارم و سی و سوم بایستند. در این رشته ورزشکارانی از کشور های ژاپن و چین در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

اهداف پروازی، تراپ دوبل – مردان

در این رشته، ورزشکاران ایرانی، در رده بندی جدید کنفدراسیون قرار نگرفتند و ورزشکاران چینی رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز