خبرگزاری کار ایران

شادی مردم بهترین هدیه بود؛

قوچان‌نژاد: بازیکنان میزان نشان دادند نمی‌خواهند بازنده باشند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۴۴۷

مهمتر از هر برنامه تمرینی و بدنسازی، تلاش کردیم بازیکنان را از نظر انگیزه تقویت و برای این بازی مهم مهیا کنیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: خوشحالم با پیروزی مقابل شهرداری تبریز و صعود به مرحله بعدی مردم والیبال دوست استان شاد شدند.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد که تیمش با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل شهرداری تبریز در مشهد به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال کشور راه یافت، گفت: جای خرسندی است مردمی که ما را در این فصل عاشقانه و صادقانه حمایت کردند با این صعود خوشحال از سالن مهران به خانه بازگشتند و این موضوع برایم بهترین هدیه بود. با تمام وجود این پیروزی را به شهدا و جانبازان که برای ما بسیار ارزشمند هستند تقدیم می‌کنیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی تصریح کرد: خوشحالم قولی که در ابتدای فصل برای قرار گرفتن در جمع ۵ تیم برتر داده بودیم تا اینجای کار عملی شده است.

قوچان‌نژاد با بیان اینکه مهمترین کاری که در چند روز گذشته داشتیم کاهش فشار روانی حاکم بر بازیکنان بود، ادامه داد: تیم ما در مرحله مقدماتی جزو ۴ تیم اول بود و برای‌ ما سخت بود که تیم شهرداری‌تبریز که کار خود را با قرار گرفتن در رده ششم تمام کرده بود، در مرحله پلی‌آف ما را از گردونه کنار بزند. مهمتر از هر برنامه تمرینی و بدنسازی، تلاش کردیم بازیکنان را از نظر انگیزه تقویت و برای این بازی مهم مهیا کنیم.

سرمربی تیم میزان با اشاره به از دست‌دادن رحمان داوودی بازیکن با ارزش تیمش به دلیل آسیب‌دیدگی در شب قبل از مسابقه، عنوان کرد: در گیم اول بازی خوبی را ارائه دادیم اما با از دست دادن علی مباشری به دلیل مصدومیت در این گیم قدری از لحاظ روانی دچار افت شدیم و دو گیم بعدی را از دست دادیم. در ادامه، بازیکنان با غیرت و مردانه بازی کردند و نشان دادند که نمی‌خواهند بازنده باشند.

وی با اشاره به آغاز مرحله بعدی این مسابقات از روز جمعه ۱۶ اسفندماه در تهران، گفت: روز جمعه بازی سختی را در برابر متین ورامین در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی خواهیم داشت و از سوی دیگر نیز تیم کاله به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت که باریج‌اسانس را از گردونه رقابت حذف کرده است.

سرمربی تیم میزان افزود: با وجود اینکه ۲ یار مصدوم ما به این بازی نمی‌رسد اما با سرمایه‌ای که داریم با تمام وجود می‌جنگیم و تلاش‌مان را از این به بعد بیشتر خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز