خبرگزاری کار ایران

نیمه‌نهایی لیگ دسته یک والیبال؛

دلیران و پیشگامان لیگ برتری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۵۰

این بازی‌ها چهره دو تیم فینالیست لیگ دسته یک را مشخص کرد که دلیران دشتی بوشهر و پیشگامان شفق اردکان با شکست حریفان جواز حضور در لیگ برتر والیبال سال آینده را نیز به دست آوردند.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک با دو بازی در شهرهای اصفهان و اردکان پیگیری شد که دلیران دشتی بوشهر و پیشگامان شفق اردکان با شکست حریفان خود به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافتند.

به گزارش ایلنا، این بازی‌ها چهره دو تیم فینالیست لیگ دسته یک را مشخص کرد که دلیران دشتی بوشهر و پیشگامان شفق اردکان با شکست حریفان جواز حضور در لیگ برتر والیبال سال آینده را نیز به دست آوردند.

در نخستین بازی تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان یزد در حضور هزار تماشاگر مشتاق تیم مدعی فولاد عظیمی گنبدکاووس را ۳ بر ۲ شکست داد.

در این مسابقه نفس گیر که در سالن ورزشی تختی شهرستان اردکان یزد برگزار شد، نماینده اردکان در یک بازی پایاپای حریف خود را در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای(۲۵ بر ۱۹،۲۵ بر ۲۱ و ۲۴بر ۲۲) شکست داد.

تیم والیبال فولاد عظیمی گنبد در ست های اول و سوم با امتیازهای(۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰) به برتری رسید و با توجه به پیروزی نماینده اردکان یزد در بازی دور رفت در گنبد، تیم پیشگامان شفق اردکان یزد به لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران صعود کرد و راهی دیدار نهایی لیگ دسته یک نیز شد. یونس حسن زاده نظارت بر این بازی را بر عهده داشت و مسعود یزدان پناه و احمد سرمست به عنوان داوران اول و دوم قضاوت گر این دیدار بودند.

در دومین بازی نیز دلیران دشتی بوشهر سه بر یک در برابر ذوب آهن اصفهان به یپروزی رسید تا ضمن صعود به دیدار نهایی لیگ دسته یک، جواز حضور در لیگ برتر سال ۹۳ را نیز به دست آورد. تیم ذوب آهن در ست سوم این بازی ۲۵ بر ۱۹ در برابر میهمان خود به پیروزی رسید اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۲ بر ۲۵،۱۷ بر ۲۵ و ۲۴ بر ۲۶ مغلوب شد تا از راه یابی به دیدار نهایی بازبماند. خلیل یگانه مجد، اصغر حاج کاظمی و محمد ابراهیم زاده به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

در بازی‌های رفت این مرحله تیم‌های دلیران دشتی‌بوشهر و پیشگامان شفق اردکان به یپروزی رسیده بودند و با توجه به پیروزی در بازی برگشت آنان راهی دیدار نهایی شدند. مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال روز شنبه ۱۷ اسفندماه در سالن والیبال فدراسیون برگزار می‌شود که دو تیم دلیران دشتی‌بوشهر و پشگامان شفق اردکان برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند. همچنین دیدار رده بندی این رقابت‌ها نیز در همین سالن قبل از بازی نهایی برگزار خواهد شد تا دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و فولاد عظیمی گنبد برای کسب مقام سوم با هم روبرو شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز