خبرگزاری کار ایران

تیراندازی سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا - کویت؛

نوجوانان ایرانی در پی کسب سهمیه المپیک

کد خبر : ۱۴۹۹۳۱

مسابقات قهرمانی آسیا در رشته سلاح های بادی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در ۲ بخش مردان و زنان از ۱۶ الی ۲۳ اسفند در کشور کویت برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی آسیا در رشته سلاح های بادی از۱۶ الی ۲۳ اسفند ماه در کشور کویت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مسابقات قهرمانی آسیا در رشته سلاح های بادی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در ۲ بخش مردان و زنان از ۱۶ الی ۲۳ اسفند در کشور کویت برگزار می‌شود.

در رده سنی نوجوانان، مهیار صداقت، هامون یوسفی، مرتضی علی محمدی، علیرضا سرلک، مهدی تندری،، سید جمال موسوی، نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده، هورا صدرنیا، هانیه رستمیان، منیژه زارع، سید شیرین مرتضوی، در رده سنی جوانان، “محمد رضا سامع، امیر حسین گل پسند، محمد حسین کریمی، مائده امین زاده، فاطمه طالبی، سولماز نقی‌لو و در رده سنی بزرگسالان حسین باقری، مهدی احمدی، محمد زائر رضایی، الهه احمدی، نرجس امام قلی نژاد و مریم طالبی، تیم ملی تفنگ و تپانچه کشورمان را همراهی می‌کنند.

این مسابقات، برای ورزشکاران نوجوان کشورمان مسیری برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۴ نوجوانان را دارد و باید با رقبای خود بر سرسهمیه المپیک به رقابت بپردازند. تیم ملی کشورمان در رشته تفنگ بادی درجایگاه دوم و دررشته تپانچه درجایگاه چهارم آسیا قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز