خبرگزاری کار ایران

مذاکرات داورزنی کار خودش را کرد؛

فسخ قرارداد آناستازی با لهستان / لوزانو و برناردی در لیست انتظار

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۵۲

ما با آناستازی برای همکاری تا المپیک ۲۰۱۶ به توافق نسبی رسیدیم ولی در خصوص دستمزد و تعداد دستیارانش هنوز به تفاهم نهایی نرسیدیم.

سرانجام پس از مذاکرات متعدد داورزنی، آندره آناستازی مربی پرافتخار والیبال دنیا اعلام آمادگی خود را برای پذیرفتن سکان هدایت تیم ملی ایران علام کرد.

به گزارش ایلنا، پس از اینکه مسئولان فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی با گزینه‌هایی چون مکاچن، برناردی، آناستازی، لوزانو، کاستلانی و حتی رزنده برزیلی مذاکرات متعدد و مداومی را انجام دادند، برناردی و لوزانو با اعلام آمادگی خود بیش از سایرین به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک شدند و حتی مسئولان فدراسیون والیبال با لورنزو برناردی بازیکن قرن والیبال دنیا به توافق نهایی هم رسیدند ولی صعود تیم باشگاهی وی به مسابقات باشگاه‌های جهان، آنها را با تردید روبرو کرد و باعثشد تا با وی قرارداد همکاری امضا نکنند.

این تأمل باعثشد آندره آناستازی برای حضور در پست سرمربیگری تیم ملی ایران اعلام آمادگی کند و بالاخره پس از انجام بررسی‌های لازم و مذاکرات پی در پی، محمدرضا داورزنی، آندره آناستازی را به عنوان گزینه اصلی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب کرد. در حالیکه آناستازی چندی پیش اعلام کرد به علت قرارداد داشتن با فدراسیون لهستان نمی‌تواند به ایران بیاید ولی پس از انجام مذاکرات متعدد با داورزنی، قراردادش را با فدراسیون والیبال لهستان فسخ و آمادگی خود را برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران رسما اعلام کرد.

محمدرضا داورزنی در این خصوص گفت: ما با آناستازی برای همکاری تا المپیک ۲۰۱۶ به توافق نسبی رسیدیم ولی در خصوص دستمزد و تعداد دستیارانش هنوز به تفاهم نهایی نرسیدیم.

وی افزود: شرایطی که او پیشنهاد کرده هم از لحاظ قیمت و هم از لحاط تعداد دستیاران(۴دستیار) برای ما مورد قبول نیست، چراکه والیبال ما در حال حاضر در جایگاه مناسبی قرار داد و بسیاری از مربیان والیبال دنیا آرزوی هدایت آن را دارند. ما سعی خواهیم کرد با انجام مذاکرات اصولی این موضوع را حل کنیم و با وی به توافق نهایی برسیم و بدین ترتیب او را برای امضای قرار داد همکاری به ایران بیاوریم و در غیر این صورت به سراغ دیگر گزینه‌های خود یعنی لوزانو و برناردی خواهیم رفت.

آناستازی با تیم ملی والیبال لهستان عناوینی چون نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۱، مدال برنز لیگ جهانی ۲۰۱۱ و قهرمانی لیگ جهانی ۲۰۱۲ را به دست آورده است. آناستازی ۵۴ ساله در هشتم اکتبر سال ۱۹۶۰ در شهر پوگیو روسکو ایتالیا به دنیا آمد و از ۱۷ سالگی ورزش والیبال را به به صورت حرفه‌ای در ایتالیا آغاز کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز