خبرگزاری کار ایران

جو وزنه‌برداری آرام شده؛

انوشیروانی: یکسال عمر قهرمانی ما را هدر دادند / فعلا به اردو نمی‌روم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۷۸

تمام هدف من کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی و جهانی است و در این راه رقابت نزدیکی با بهداد سلیمی و بهادر مولایی خواهم داشت چرا که از بین ما یک نفر از تیم ملی کنار گذاشته می شود.

وزنه بردار دسته سنگین وزن کشورمان با بیان اینکه تیم ملی نیاز به جو آرام و بدون تنش دارد، گفت: متاسفانه با حاشیه هایی که برای تیم ملی پیش آمد یکسال از عمر قهرمانی ما هدر رفت.

سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه کادر فنی مجرب و کاربلدی در رأس تیم ملی قرار گرفته اند و پس از حاشیه‌ها و مشکلاتی که ظرف یک سال گذشته به خاطر کورش باقری برای تعدادی از ملی پوشان ایجاد شد و آنها را از تیم ملی دور کرد، در حال حاضر مهم این است که جو آرامی بر وزنه برداری حاکم باشد تا بستر مناسبی برای تمرینات تیم ملی فراهم شود.

انوشیروانی درخصوص کادر فنی جدید تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: زارع و پانزوان از مربیان خوب، فعال و باتجربه وزنه‌برداری کشور هستند که پیش از این هم در تیم ملی حضور داشتند و به نظر من با حضور این کادر فنی تیم ملی شرایط آماده سازی خوبی پیش رو خواهد داشت.

وی درخصوص وضعیت تمرینات آمادگی خود اظهار داشت: حدود ۳ ماه است که تمرین نکردم ولی از ۲۰ روز پیش تمرینات اختصاصی‌ام را در اردبیل آغاز کرده‌ام و امیدوارم خیلی زود به شرایط تمرینات اردویی برگردم.

وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلو گرم تیم ملی پیرامون هدف‌گذاری خود برای مسابقات پیش رو تصریح کرد: تمام هدف من کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی و جهانی است و در این راه رقابت نزدیکی با بهداد سلیمی و بهادر مولایی خواهم داشت چراکه از بین ما یک نفر از تیم ملی کنار گذاشته می‌شود.

سجاد انوشیروانی با بیان اینکه در دور جدید اردوی تیم ملی شرکت نخواهم کرد، اظهار داشت: به دلیل ارائه پایان نامه تز دکترایم نمی‌توانم از اولین روز در اردوی تیم ملی حاضر باشم و این موضوع را به اطلاع مربیان رسانده‌ام و احتمالا با چند روز تاخیر به جمع اردونشینان ملحق خواهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز