خبرگزاری کار ایران

مرحله پلی‌اف لیگ برتر والیبال؛

آخرین تلاش‌های باریج و پیکان برای ماندن

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۵

دور برگشت مرحله پلی اف لیگ برتر والیبال روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته(ششم و هفتم اسفندماه) با چهار بازی یگیری خواهد شد.

دور برگشت مرحله پلی اف لیگ برتر والیبال روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته(ششم و هفتم اسفندماه) با چهار بازی در حالی پیگیری خواهد شد که دو تیم باریج اسانس و پیکان تهران تمام تلاش خود را برای ماندن در جمع مدعیان خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، دیدارهای این هفته لیگ برتر والیبال در شهرهای تهران(دو بازی)، ارومیه و تبریز برگزار می‌شود. در ارومیه بازیکنان مصطفی کارخانه سرمربی باریج اسانس کاشان که در اکثر هفته‌های دور مقدماتی لیگ برتر والیبال صدر جدول را در اختیار داشتند، در دور رفت پلی‌آف در عین ناباوری و در بازی خانگی در کاشان مغلوب شهرداری ارومیه تیم هشتم جدول دور مقدماتی شدند.

کاشانی‌ها برای راهیابی به نیمه نهایی می‌بایست در سالن غدیر ارومیه مقابل شاگردان یداله کارگر پیشه صف‌آرایی کنند که حمایت شش هزار تماشاگر آذری زبان از ارومیه کار را برای صدرنشین دور مقدماتی لیگ برتر بیش از پیش سخت خواهد کرد. این دیدار از ساعت ۱۶ در سالن غدیر ارومیه آغاز خواهد شد که در صورت پیروزی شهرداری ارومیه این تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر می پیوندد و در غیر این‌صورت کار به بازی سوم در سالن کتابچی کاشان کشیده خواهد شد.

اما همزمان با این بازی، پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران در خانه والیبال تهران به دنبال یپروزی است تا امیدش به حضور در جمع مدعیان ناامید نشود. پیکان تهران نیز در بازی رفت مغلوب کاله مازندران شده و برای حضور در نیمه نهایی لیگ برتر تنها راه خود را شکست کاله مازندران در خانه والیبال تهران می بیند.

بازیکنان پیمان اکبری در خانه کار سختی را مقابل بازیکنان بهروز عطایی دارند و در صورت پیروزی، بازی سوم در آمل تعیین کننده تیم صعود کننده به نیم نهایی می باشد و در صورت شکست پیکان این کاله قهرمان سال گذشته است به جمع چهار تیم برتر لیگ بررت والیبال مردان در سال ۹۲ راه پیدا خواهد کرد.

دو بازی دیگر دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال روز سه شنبه ششم اسفندماه از ساعت ۱۶ برگزار می شود تا در تهران نوین کشاورز از متین ورامین پذیرایی کند و در تبریز شهرداری این شهر میزبان میزان مشهد باشد.

شاید بر روی کاغذ شانس پیروزی بازیکنان مسعود آرمات برای پیرزی برابر بازیکنان بانیولی کم باشد، چرا که نوین کشاورز با هدف قهرمانی و کسب سکو بسته نشده و حضور در مرحله پلی آف می تواند پرونده کاری مناسبی برای این تیم باشد، اما مسعود آرمات با بازیکنان جوان و با انگیزه خود در طول درو مقدماتی نشان داده که توان پیروزی برابر تیم های بزرگ را دارد و هرگز از پیش باخته پای به میدان مسابقه نمی گذارند.
بانیولی سرمربی ایتالیایی تیم متین ورامین در تلاش است حضور در مرحله پلی اف را در همین هفته مشخص کند و شاگردانش برای مرحله نهایی یک هفته ای تمرین داشته باشند و استرس بازی نداشته باشند که در صورت پیروزی متین، این تیم به جمع چهار تیم برتر راه گیدا خواهد کرد. در غیر اینصورت بازی سوم در وارمین مشخص کننده همه چیز خواهد بود.

در دیگر بازی این هفته لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری تبریز نه تنها برای ماندن در لیگ تلاش می کند، بلکه برای جبران دو شکست متوالی از میزان و جلب حمایت و رضایت هواداران تبریزی به میدان می رود. شاگردان حسین معدنی سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته پایانی دور مقدماتی و دور رفت مرحله پلی اف مغلوب میزان در سالن مهران مشهد شدند و این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز برای سومین هفته متوالی با میزان روبرو خواهندشد. شهرداری تبریز تمام سعی خود را برای پیروزی مقابل بازیکنان جبار قوچان نژاد و برگزاری بازی سوم در مشهد خواهد کرد وگرنه میزان مشهد به جمع چهار تیم برتر راه پیدا می کند.

برنامه دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

سه شنبه ششم اسفندماه:
تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۶
شهرداری تبریز – میزان مشهد

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
نوین کشاورز – متین ورامین

چهارشنبه هفتم اسفندماه:
ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶
شهرداری ارومیه – باریج اسانس کاشان

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
پیکان تهران – کاله مازندران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز