خبرگزاری کار ایران

در مسابقات غرب آسیا در قطر؛

ورزشکاران اسنوکر و پاکت بلیارد ایران صاحب ۷ پیروزی شدند

کد خبر : ۱۴۷۷۰۳

مسابقات قهرمانی اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا به میزبانی شهر دوحه در کشور قطر برگزار می‌شود.

در نخستین روز از چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر و پاکت بیلیارد غرب آسیا ۲۰۱۴ که به میزبانی شهر دوحه در کشور قطر برگزار می شود، نمایندگان کشورمان صاحب هفت پیروزی شدند.

به گزارش ایلنا، در مرحله مقدماتی دوحذفی رشته ایت بال محمد علی پردل در اولین دیدار خود به مصاف هامود الهارتی از عمان رفت و با نتیجه ۷ بر ۵ به پیروزی رسید. او در دومین دیدار خود مقابل برجاوی از لبنان رفت و موفق شد با نتیجه ۷ بر یک این حریف را نیز از سد راه خود بردارد.

تختی زرعکانی نیز در همین مرحله از مسابقات در اولین دیدار خود به مصاف محمد ریگا از یمن رفت و موفق شد با نتیجه ۷ بر صفر این حریف را شکست دهد.

پردلامروز در دومین روز از مسابقات راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران به مصاف عبدل رحمان ال عمار از عربستان و تختی زرعکانی نیز راس همین ساعت با بشار حسین از قطر مصاف خواهد داشت.

در رشته اسنوکر شش توپ نیز سهیل واحدی در اولین دیدار خود به مصاف محسین بوکشیشا از قطر رفت و با نتیجه ۵ بر ۱ وی را شکست داد. وی در دومین دیدار خود به مصاف حسن علی ال آواده از کویت رفت و با نتیجه ۵ بر ۱ موفق شد از سد این حریف نیز بگذرد.

امیر سرخوش، دیگر نماینده کشورمان در این رقابت ها در اولین دیدار خود به مصاف عبدالله الرئیسی از عمان رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در دومین دیدار خود مقابل موبارک خالید از کویت رفت و با نتیجه ۵ بر صفر این حریف را نیز از سد راه خود برداشت و پیروزی رسید.

این دو نماینده کشورمان امروزدر دومین روز از این رقابت‌ها به مصاف نمایندگانی از کشورهای قطر، عراق و عربستان خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز